Foto's, video's en een baan!! - Reisverslag uit Halifax, Canada van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Foto's, video's en een baan!! - Reisverslag uit Halifax, Canada van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Foto's, video's en een baan!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 April 2008 | Canada, Halifax

Hoi hoi,

Eindelijk tijd om de foto's en video's van afgelopen periode erop te zetten!!
De video's staan op deze site en de foto's op onderstaande link:

http://lindaenthijs.mijnalbums.nl/

Gisteren actief begonnen met een baan zoeken en meteen al in interview te pakken!
Als ik wil kan ik morgen al beginnen bij Tim Hortens (most famous coffee and bagelshop in Canada) maar ik heb gezegd dat ik nog een ander interview had ;) aangezien het mn eerste was en ik graag een keus heb.
Het werk lijkt me wel leuk alleen het betaalt erg slecht ($8,- p/u) en het zijn 40 uur verspreid over 6 dagen :?

Vandaag ook weer wat positieve reactie's en dan morgen nog naar Halifax shopping mall en kijken wat eruit komt. Ik ben in ieder geval aardig aan het mazzelen! Huisje binnen 3 dagen en baantje binnen 1 dag!

Ow,kaartjes en pakjes zijn altijd welkom ;) ons adres is:

Southstreet 5283
B3J 1A3, Halifax

Mijn canadese nummer is:+1 9024489767

Dikke kus en tot gauw!!


  • 29 April 2008 - 21:47

    Jovannie:

    Hee Linda.
    Leuk om jullie reisverhaal hier te kunnen volgen en meteen de foto's en video's te kunnen bekijken.
    Veel plezier met je baantje en ik blijf jullie site in de gaten houden.

    Groetjes,
    Jovannie.

  • 30 April 2008 - 06:40

    Hedwig:

    Hallo daar,

    Mooie foto's en leuke video,..zet m op met koken !!
    Lijkt me ideaal om in een coffee and bagelshop te werken (non stop access to all that is important) hihihi... Veel plezier en de baan zit wel goed toch ?

    Groetjes van ons allemaal hier uit Eindhoven (we gaan straks Kon. Juliana's verjaardag vieren in de stad)...

  • 30 April 2008 - 07:15

    Clémentine:

    hij heeft rijst gekookt maar waarschijnelijk is hij NOG EEN KEER de bonnen vergeten !!!!!!!!!!!!!!!!
    he als ik mag zeggen met 6 dagen per week werken en weinig geld verdienen hoe ga jij het land volledig kunnen bezoeken waarom neem jij geen parttime (als er parttime is zeker!!!)
    leuk dat jullie al een kamer hebben gevonden en bijna een werk nog heel veel plezier!!!

  • 30 April 2008 - 14:07

    Ingrid:

    Hoi,

    Leuke foto's, mooi hoor de watervallen.

    IngridXX

  • 30 April 2008 - 20:23

    Herman:

    Mijn eerste berichtje op deze nieuwe site.
    Voor mijn gevoel is het nog niet zo lang terug dat ik reageerde op jullie mooie verhalen en foto's.Ver van huis op zoek naar het nieuwe avontuur, het zoeken van een leuke baan,en een plek om te wonnen(ziet er goed uit).
    Ik wens jullie veel succes met het zoeken van een baan!
    We wachten met spanning op de volgende verhalen en mooie foto's.

    Kus Herman Tiny Bob Kris en Abe

  • 02 Mei 2008 - 06:44

    Corine:

    Geweldig om te lezen dat jullie alweer zover zijn gekomen.
    Nog steeds stik jaloers op jullie :P maar jullie verdienen het hoor.
    Nou geniet dan nog maar even van je vrije tijd voordat jullie 6 dagen in de week gaan werken.
    Enjoy en tot de volgende story.

    xxx-ies

  • 02 Mei 2008 - 08:50

    Richard:

    Heej thijs, hebben we nu toch nog één zo'n oprolmechanisme tekort mee gegeven..?haha

    erg leuke verhalen weer, geniet ervan..!!!

    kris & ik zijn net een kort weekje naar barca geweest, even uitgerust en gezon't


  • 03 Mei 2008 - 13:26

    Juliette:

    He Lin en Thijs, is die een na laatste foto van jullie huisje? Ziet er leuk uit.
    Mooie foto's van de falls! Luxe hoor, om weer een baan te kunnen kiezen. Heeft Thijs ook al wat gevonden?
    Dikke kus uit Nuenen, Jul

  • 03 Mei 2008 - 19:00

    Patries:

    Hey luitjes!!

    Leuk om te lezen al die verhalen!En ook erg leuke foto's..vooral die van de Niagra Falls :kwijl:

    Veel plezier nog en we horen van jullie!!

    gr Patries

  • 05 Mei 2008 - 19:35

    Hans En Judith:

    Hoi Thijs en Linda,
    erg leuk om jullie reisverhalen te lezen. Wat een verschil met jullie verblijf in Australië en Nieuw Zeeland! Het lijkt me een schitterende omgeving en die filmpjes zijn wel top, want die geven je gelijk de kans om even mee te genieten. Het is nu 5 mei en het weer is hier echt perfect mooi. Met een beetje mazzel houdt een nog een weekje zo aan. Is er nog kidz stuff? Ja, beetje wel weer. Lekker klein nieuws maar groot voor hun leeftijd: Lieke rijdt trots als een pauw op haar fietsje zonder zijwieltjes en Timo mag binnenkort naar badje 3 (voor zijn zwemdiploma) en papa en mama zijn toe aan vakantie! Gelukkig komt juni er snel aan en dan gaan we naar Griekenland! Jullie heel veel plezier in dat mooie land (bijna een werelddeel) en succes met het jobhunten!
    groetjes
    Hans en Judith

  • 07 Mei 2008 - 20:52

    Frank En Hiz:

    tja dat verdient een stuk minder dan in oostzaan.
    hahah

  • 13 Mei 2008 - 18:57

    Sanne:

    he skatjes echt leuk om jullie verhalen te lezen,was da jullie huisje met die schouw das wel leuk!veel plzier nog xxsannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Live your life to the fullest!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 111109

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Borneo en China (2 maanden)

22 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Lapland 2012

20 Mei 2010 - 31 Mei 2010

California 2010

22 September 2009 - 29 April 2010

Mijn gevecht tegen borstkanker

15 April 2009 - 12 September 2009

Zuid Amerika 2009

07 April 2008 - 07 April 2009

Canada 2008

10 Oktober 2005 - 10 Oktober 2006

Zuid oost Azie en Nieuw Zeeland 2006

01 Oktober 1997 - 22 November 2003

Waar de 'itch' begon... 1997

Landen bezocht: