Slonsje en vies meisje; the real life - Reisverslag uit Whistler, Canada van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Slonsje en vies meisje; the real life - Reisverslag uit Whistler, Canada van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Slonsje en vies meisje; the real life

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

01 Februari 2009 | Canada, Whistler

Ja we hebben het zeker na ons zin in Whistler, de meiden zijn echt tof maar samenwonen is niet altijd rozengeur en manenschijn ;)

Na 2 maanden samengewoond te hebben met de 2 kiwimeiden besloot het -schoonste- kiwimeisje om onduidelijke reden terug te gaan naar New Zeeland (we missen haar enorm!) Na een paar weken met zn 3tjes te hebben samengewoond kregen wij een nieuw huisgenootje: een australisch gelovig en verlegen muisje. 'Nou, das wel een proper ding, die houd vast wel van schoonmaken'!!??

Na 3 weken was het ons wel duidelijk dat muisje er wel erg graag bij wilde horen en ze alles kopieerde van ons nieuwzeelandse slonsje. Ze ging helemaal los in het uitgaan en wat slonsje leuk vind vond zij ook leuk, wat slonsje doet doet zij ook, en vooral wat slonsje NIET doet doet zij ook NIET!! Ik zal haar bij deze even bombarderen toch 'vies meisje' ;) Met NIET doen doel ik op het schoonmaken van het huis, het leeghalen van de vuilnisbakjes en het meenemen van de vuilniszakjes naar het werk. Helaas zijn wij hierbij gebombardeerd tot mama en papa :? Conclusie: Hier zijn wij nog lang niet aan toe en zullen we ook NOOIT zijn!

We hebben ze op de proef gesteld en eens gekeken hoe vol dat kleine prullenbakje nu eigenlijk kan worden. Ik kan je zeggen dat hij ZO vol kan worden dat er een berg naast het prullenbakje begint te vormen. Uitslag: na 5 dagen heeft uiteindelijk 'vies meisje' de prullenbak geleegd en de inhoud in 4 plastic zakjes moeten stoppen!:)

Ook kwamen we erachter dat 'vies meisje' nogal koud aangelegd is en we af en toe denken dat ze hier in huis palmbomen probeert te kweken met 35 graden!! :shock: In ons kleine kippehok (slaapkamer) kan het behoorlijk heet worden als de verwarming in de huiskamer flink staat te loeien om het 35 graden te krijgen. Helaas hielp een gesprek over de verwarming van papa en mama niet echt, aangezien onze puber graag in een t-shirtje wil rondhuppelen in huis!
In een schoonmaakwoede probeerde ik haar een beetje aan te sporen om mee te helpen en zo heeft ze afgelopen donderdag voor het eerst de handjes laten wapperen en de wc schoongemaakt. Maar dan ook echt alleen de wc, het overvolle prullenbakje en de wasbak vol tandpastaspetters bleven onaangetast!

Je kan wel begrijpen dat we het echt enorm jammer vinden dat ze nu een baan aangeboden gekregen heeft in Australie en helaas deze woensdag al vertrekt!!! :lol: Aangezien het schone kiwimeisje begin april weer terugkomt dacht de huisbaas niet dat ie er nog iemand anders voor die periode in zou zetten, en heb ik hem even op het hart gedrukt dat wij dat GEEN ENKEL probleem vinden :)
Naast de ergernissen zo af en toe hebben we het heus wel naar ons zin met ze, alleen krijg je zo af en toe een spuibui, en das nu ;)

Even wat goed nieuws ;) mijn arm gaat een stuk beter (dinsdag voor het laatst naar de fysio) en we genieten nog steeds volop van het skieen/ snowboarden! Zaterdag hebben we plannen om naar het worldcup bobsleeen te gaan kijken!

dikke kus allemaal

  • 02 Februari 2009 - 07:02

    Ilse:

    Ooooowwww frustrating! Kan me helemaal voorstellen...
    Ik ben afgelopen weekend in Brussel geweest, Caroline vierde haar verjaardag. Was errug gezellig. Later meer. Wanneer gaan we skypen?

  • 02 Februari 2009 - 07:40

    Hedwig:

    Hoi Linda !

    Zo frustraties behoren dadelijk weer tot het verleden en tja kan de verwarmining ook weer wat terug ! ja ja samenwoenen heeft ook zijn lelijke kanten hihi!

    Blij te lezen dat het met jouw arm bijna weer ok is !!

    P.s. wij kunnen ook skypen dus kom maar op !!! Andere vriendin woont tegenwoordig in HongKong dus ook daarmee skypen we,...dus tot skypes!

    Groetjes Hedwig en Stefan en de kids.

  • 02 Februari 2009 - 08:40

    Mam:

    Hai meisje,
    Fijn voor jullie dat vies meisje weggaat. Ja, papa en mama zijn is ook niet alles hè, en dat bij die hitte.Fijn dat het met je arm goed gaat.
    dikke kus en liefs XXX

  • 02 Februari 2009 - 08:41

    Christine:

    Ik krijg er helemaal de kriebels van als ik het lees, gelukkig zit ze snel weer aan de andere kant van de wereld!
    Wij zijn ook net terug van de sneeuw, was echt heerlijk!!!! Maar een week is natuurlijk veel te kort :(
    Geniet en doe voorzichtig met je arm.
    Dikke zoen vanuit Amsterdam

  • 02 Februari 2009 - 19:58

    Tiny:

    kijk, zo heb ik er ook 2 in huis en die gaan niet naar Australie. maar alles went hoor, Linda! zelf pappa en mamma spelen. Ik ben blij dat je weer kunt skieen.
    kus Tiny xxxx


  • 02 Februari 2009 - 20:38

    Kris:

    Nou nou, das ook niet aardig van mijn mama om te zeggen! ^o)
    Wat heb je een super toffe foto boven je verhaal!! Écht heel cool!
    Geniet nog maar even van alles!!

    Dikke kus!!

  • 03 Februari 2009 - 06:59

    Nel:

    Hoi Linda
    Fijn dat het goed gaat met je arm en dat je weer kunt snowboarden.
    Groetjes

  • 05 Februari 2009 - 16:22

    Patricia:

    Hey Linda!

    Ik bedacht me vandaag dat ik al een tijdje niet op je profiel had gekeken..en ik bedacht me ook dat jullie gewoon al weer bijna een jaar weg zijn :O gaat echt snel, niet meer normaal!

    Als je terug bent van Zuid Amerika moeten we maar eens een keer afspreken..ben erg benieuwd naar je verhalen!

    kusz Patries

  • 11 Februari 2009 - 18:05

    Sanne:

    he lin ik d8 da ik een vies meisje was maar zij is dus nog erger haha,gelukkig gaat het weer btr met je arm!nu flink boarden,met mij en bert gaat het super goed we moeten snel weer xtje bellen keej xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Live your life to the fullest!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 111130

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Borneo en China (2 maanden)

22 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Lapland 2012

20 Mei 2010 - 31 Mei 2010

California 2010

22 September 2009 - 29 April 2010

Mijn gevecht tegen borstkanker

15 April 2009 - 12 September 2009

Zuid Amerika 2009

07 April 2008 - 07 April 2009

Canada 2008

10 Oktober 2005 - 10 Oktober 2006

Zuid oost Azie en Nieuw Zeeland 2006

01 Oktober 1997 - 22 November 2003

Waar de 'itch' begon... 1997

Landen bezocht: