Toronto in 2 days - Reisverslag uit Toronto, Canada van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Toronto in 2 days - Reisverslag uit Toronto, Canada van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Toronto in 2 days

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

09 April 2008 | Canada, Toronto

Hoi allemaal,

Even een korte update! We zijn goed aangekomen in Toronto. Vlucht was prima, de slaappilletjes van mama waren niet nodig aangezien ik binnen 10 min al knock out was van de droge lucht en het geronk van het vliegtuig ;) Na 30 minuten lopen van de busstop naar het hostel (only 15 minutes) kregen we de eerste reminder aan hoe zwaar twee rugzakken ook alweer kunnen zijn!! :?

Inmiddels hebben we een hoooooooop gelopen. Zijn in de CN tower geweest om de stad van boven te bekijken en kennen nu een beetje onze weg in Toronto. Het is hier echt prachtig mooi weer!! We zijn allebei twee rudolfjes met onze rooie neuzen!! :D

Morgen gaan we met een huurauto naar de Niagara Falls! Dat was nogal plotseling omdat het alleen morgen nog mooi weer is daar..We blijven dan tot zaterdag en komen dan weer terug naar Toronto..

Het plan dan..
Waarschijnlijk blijven we dan nog zo'n twee dagen om een bankrekenig te openen en te overwegen of we toch een auto gaan kopen of niet, en dan gaan we richting Halifax (Nova Scotia). Een aantal mensen vroegen zich hier al af wat we daar dan gaan doen tussen de fishermans?? :?
Maar we gokken er toch maar op dat we daar een baantje kunnen vinden omdat men ook wel toegeeft dat het er erg mooi is!

Dus nu nog maar even genieten voordat we aan de baan moeten..
Toronto vinden wij trouwens een beetje grauwe stad maar de mensen zijn echt supervriendelijk!!Je hoeft je kaart maar open te vouwen en ze schieten je te hulp! :D

Vanavond hebben we voor het eerst gekookt: uhm...een blikje vlees met aardappelen in saus (wat achteraf soep bleek ;)) en rijst... best ok! :)

Ow....ik ben aan het afkicken!!
Ik heb al drie dagen geen koffie op!!
En het stikt hier van de starbucks??

Maandag maar even langs Nespresso!!

Dikke kus

ps: Patries, Nazile en Ilse: Ik probeer gewicht te lozen uit mn backpack door al het snoep maar op te eten maar dat gaat niet echt ten goede van mijn lijn met die 3 kilo snoep van jullie!! :lol:

De schuimblokken 'taste funny' ;)

• 10 April 2008 - 06:11

Aad En Noi:

Hi Linda en Thijs,
    Hardstikke leuk dat jullie er al zijn. Ik heb hier met een Canadese gast van ons gepraat en hij vertelde mij dat het een goed plan is om van Banf (Alberta), aan de oostkust, naar het westen te reizen. In Banf is het volgens hem makkelijk om een baantje te vinden omdat er nogal wat wintersport toerisme is en het is er ook erg mooi. Hoe dan ook: veel plezier en maak vooral veel foto's.
    Liefs van Noi en Aad uit Pai.
    Dikke zoen xxx

• 10 April 2008 - 06:21

Corine:

Lekker hoor... Zeker eerst ff genieten van al het moois en daarna hard aan de bak. Hoop dat jullie snel wat kunnen vinden.
    Enjoy your time!!
    Big Hug!

• 10 April 2008 - 08:02

Richard:

Heej..!

Leuk al wat van jullie te horen..
    Dat van die koffie kan echt niet, dat is zelfkasteiding en dat is uit de tijd..
    Ga koffie scoren, snel hahaha

Hoe is jou engels, saus en soep verwarren hahaha

Nou heel veel plezier bij de Falls, geniet ervan..

Groetjes aan thijs en tot snel xxl x

• 10 April 2008 - 11:18

Hedwig :

Hoi jullie saampjes,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie al lekker kunnen genieten van het mooie weer ! Stefan heeft ook Toronto "gedaan" en vond het ook een stad met supervriendelijke mensen...

Ik kijk nu al uit naar de foto's die jullie gaan maken bij "the falls" en ik wens jullie gewoon alle plezier van de wereld !!

Hope the job-hunt will work out !!

Groetjes en tot gauw maar weer !

Hedwig, Stefan, Juriaan & Sebastiaan.

• 10 April 2008 - 19:56

Hans En Judith:

Heel veel plezier Linda en Thijs!
    Jullie zijn sneller vertrokken dan ik in mijn hoofd had... Lekker genieten!
    groetjes!

• 12 April 2008 - 11:55

Ingrid:

Hoi lieve alle twee
    Goed te horen dat het weer lekker gaat, ik blijf jullie natuurlijk wolgen!

Kus Ingrid

• 13 April 2008 - 09:27

Robert-Jan Muschter:

Hey Linda,

Gefeliciteerd met je verjaardag en maar er een leuke dag van. Misschien moet je je verjaardag op z'n Canadees vieren! Het enige is dat ik weet niet of zij een bepaalde traditie hebben!

Any how, greetings from your home country Holland.

Robert-Jan

• 13 April 2008 - 14:54

Kris:

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!
    Maak er een superdag van! Thijs, kadotip: auto! ;)

Dikke kus!!

• 13 April 2008 - 19:07

Tiny:

Linda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van.
    Dikke kus, natuurlijk ook van Herman en Bob!

• 13 April 2008 - 19:35

Opa:

Jullie vermaken je wel wat een rijk leven.
    Linda van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Het presentje hou je maar tegoed.Thijs heb je linda passend een mooie dag bezorgd?
    Hoop dat je er iets moois van gemaakt hebt
    Vele groeten van
    Theo

• 13 April 2008 - 19:55

Iran Brazil:

Ha Linda,

Gefeliciteerd met je verjaadag... Hoera!

Lieve groet,

Iran Brazil

• 14 April 2008 - 04:46

Hedwig:

Lieve Linda,

We feliciteren jou !!!! Jarig Joepie !!!!
    Heel veel plezier !!!
    Liefs van ons allemaal !

• 14 April 2008 - 21:10

Patries:

Hey Lin!

Nog bedankt voor je Hyvesbericht..leuk om te lezen allemaal!!En we hebben al dat snoep niet gekocht zodat je lekker aan je lijn kan denken..Get the best out of life toch? ;-) who cares of je nog een kilo meer of minder weegt :p

have fun!

xxxx

• 14 April 2008 - 21:11

Patries:

ennuhh starbucks? probeer de chocolat chip frappuccino is..you're gonna love it!

• 23 April 2008 - 17:56

Corine:

heeey thijs en linda
    hoe is het daar??? waar zijn jullie op dit moment mee bezig, al met werk aan het zoeken of nog aan het genieten...
    ben benieuwd, denk wel vaak aan jullie hoor als ik zo achter mijn pc zit op mijn werk... maar corine is vandaag gevraagd om te gaan werken in italië dus er is weer een nieuw plan op komst :)
    jullie horen van me.

groetjes en dikke knuff

• 06 Mei 2008 - 13:47

Mamma:

he meisje, ik zit bij fransje je verhaaltjes te lezen. op mijn eigen ding gaat het nog niet xxx

• 13 Mei 2008 - 18:42

Sanne:

he lin heb net al je verhaaltjes gelezen want onze internet doet t ok nog nie,echt super leuk wat jullie amaal meemaken heel veel plezier nog,mis je wel hoor!!xxje zus sannie