Que??? No hablo espanol - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Que??? No hablo espanol - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Que??? No hablo espanol

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

15 April 2009 | Nederland, Zaandam

Hola,

Nog een dagje te gaan!! De tas is al half ingepakt, het plan wordt vanmiddag in de sauna uitgewerkt en voor de spoedcursus spaans heb ik in het vliegtuig nog 8,5 uur de tijd!
Dus we zijn hartstikke goed voorbereid! ;)

De afgelopen week is weer voorbij gevlogen. Hartstikke leuk dat we een hoop mensen nog even kort hebben kunnen zien en iedereen bedankt voor alle leuke kadootjes, kaartjes en smsjes voor mijn verjaardag! Echt super!

Het plan tot nu toe is als volgt: We vliegen morgen naar Buenos Aires (Argentinie) en vandaaruit reizen we door Chili en Bolivia om in Peru te eindigen na 3 maanden. Daar willen we onze reis gaan uitbreiden met 2 maanden vrijwilligerswerk! Wat dat voor werk gaat worden weten we nog niet precies. Ik weet wel dat het geen geklap en gedans met kinderen zal worden ;)

Dan ga ik nu toch maar proberen om van de ontploffing kleren een ingepakte tas te maken :)

Besos

• 15 April 2009 - 05:05

Christine:

Jullie zullen nu wel in het vliegtuig zitten!! Geniet van jullie nieuwe avontuur!
    Hasta Pronto y mucho suerte

• 15 April 2009 - 05:45

Ilse:

Veel plezierrrrrr!!!!!! dikke kus en was super om jullie weer gezien te hebben...

• 15 April 2009 - 12:03

Hedwig:

Heeeel veeeel plezier en geniet van nog een avontuur te gaan !!

Hartelijk gefeliciteerd nog met jouw verjaardag Linda !

Warme groeten van ons allemaal ! Groetjes Hedwig.
    (p.s. wij zitten het voorseizoen in het altijd spannende Bergeijk! maarja Speelhemel voor de kids!)

• 15 April 2009 - 16:42

Jovannie:

Geniet er van!!
    Ben nu al weer nieuwsgierig naar de volgende avonturen.

Groetjes,
    Jovannie.

• 15 April 2009 - 20:33

Frank En Hizzy:

vond het leuk jullie weer te zien, goh dat was een avondje wel! kan thijsie lang op teren, haha!heel veel plezier daar, we lezen jullie berichten graag.

xxx

• 20 April 2009 - 12:31

Sanne :

he lin en thijs hoe ist daar,ben benieuwd naar foto's,heel veel plezier en voorzichtig daaro!adios xx

• 23 April 2009 - 11:23

Dieuw:

Yoooo T en L!

hele fijne reis alweer! Laat even weten als jullie weer wat op jullie blog hebben geplaatst...krijg die mailtjes niet meer! veel plezier! xxx