Foto´s en feitjes - Reisverslag uit Villa Tunari, Bolivia van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Foto´s en feitjes - Reisverslag uit Villa Tunari, Bolivia van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Foto´s en feitjes

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 Juni 2009 | Bolivia, Villa Tunari

Jaja, na een korte stroomstoring en hoop geduld staan de foto´s er eindelijk op! Filmpjes begin ik maar niet aan, sorry ;)

Best wel trots op de foto´s van mijn baby´s, ja het zijn stuk voor stuk schatjes en NEE ik ben niet stiekum aan het oefenen :)

Inmiddels heb ik ze allemaal wel onder de duim en zijn de onderlinge pesterijtjes een stuk minder. Ik heb zelfs s´avonds wat quality-time met Ivonne weten op te bouwen waar ze duidelijk van geniet, en ik ook! Zo schattig!!

Hier nog wat feitjes over het leven in Machia;

De dieren in Machia kunnen niet tegen deet waardoor we er allemaal nogal schurfterig uitzien omdat we onder de muggebulten en sandfly-bites zitten :? Kwestie van wennen...

Elke dag lekker uit eten voor E3,- en goed naspoelen met cola! Zuidamerikaans middel tegen diaree!

Het is hier winter maar op een koude dag is het hier nog steeds 15 graden en vooral erg klam! Vandaag scheen de zon en dan is het 28 graden!

Al mijn aapjes hebben piemeltjes maar niet omdat het allemaal jongetjes zijn :?

De douches hier in Bolivia zijn elektische douches en het wordt niet aangeraden om de douchekop aan te raken als de douche aan staat!

Het tijdperk van handwasjes en schrobben is aangebroken. En ik kan je vertellen dat niet alle vlekken er met een handwas uit gaan.

Tot zover weer......zie de link voor foto´s kusssssszzz

• 30 Juni 2009 - 04:51

Stefan En Hedwig:

Hoi Hoi,

Nou zo te zien gaat het moederen je goed af !! Mooi joh die kleine apen!

Hier alles ok, net de verjaardag van de jongens achter de rug,.. een kinderfeestje kun je vergelijken met een apenclubje !! hahaha.

Lieve Linda en Thijs, nog heel veel plezier daar!

Groetjes van Stefan en Hedwig.

• 30 Juni 2009 - 09:31

Dieuwke:

Nou nou respect voor al jullie basic verhalen!! X

• 01 Juli 2009 - 03:38

Noi En Aad:

Hi Linda en Thijs,
    Erg leuk die foto's en ik begrijp dat het verzorgen van deze verschoppelingen een erg dankbare taak is. Je zit nu dan zeker wel onder de vlooien of niet?
    Nog veel plezier op met verdere avonturen. Hoe vergaat het Thijs met z'n panterwandelen in de vogelkooi?
    Liefs en een zoen van Noi en mij. XXX

• 13 Juli 2009 - 18:57

Tiny:

Leuke foto's Linda! En hebben jullie al 4 jaar met elkaar? Het is toch niet te geloven, zo snel gaat de tijd. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Luna staat ook leuk op de foto, denk ik. :(.
    kus van ons allemaal en tot horens.

• 23 Juli 2009 - 12:11

Sanne:

hey lin en thijs sorry dak zolang nix heb laten horen hier alles goed,bijna na brasil jahoe!echt supergaaf wat je daar doet met die aapjes lijkt me echt leuk,het gaat je ook goed af nie haha tot snel xx