We LOVE the white stuff!! - Reisverslag uit Whistler, Canada van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu We LOVE the white stuff!! - Reisverslag uit Whistler, Canada van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

We LOVE the white stuff!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

22 Oktober 2008 | Canada, Whistler

Whistler is het geworden!!!!!!!

Na de bezichtiging van ons huisje en een 'zwaar' interview (lees: een check op ons uiterlijk en volwassen uitsraling) zijn we aangenomen bij de IGA supermarket in Whistler! Eitje :)

Onze kamer heeft meer het formaat van een inloopkast (2,5m bij 3m) maar verder delen we een grote huiskamer, keuken, badkamer+ bad en wasruimte met twee gezellige kiwi-meiden. (Nieuw Zeeland)
We waren een klein beetje huiverig voor het party-gehalte in ons huis aangezien dat bij de meeste staffaccommodatie erg hoog scoort. Gelukkig woont de eigenaar boven ons en zijn excessive party's niet toegestaan :) Een ander voordeel is de locatie aangezien het via een sluiproute echt maar 15 min lopen is naar ons werk en de gondela! Deze 'sluiproute' vereist in de avond alleen wel een zaklamp, luid gezing en geklap aangezien hij een stukje door park en bos gaat en we geen beren willen verrassen :? Gelukkig zitten ze liever IN het dorp ;) (m'n huisgenootjes hebben er al 2 gezien tijdens het stappen!)

We konden gelukkig dezelfde avond intrekken en kregen meteen een lijstje mee om code's te stampen voor de 1e werkdag! 4 dagen lang hebben we ons door 300 codes voor groente e.d. geworsteld. Ik dan want Thijs is bij dag 3 al afgehaakt en is nu fulltime vakkenvuller ;) Cynthia: ik snap nu wat je bij de Aldi hebt doorstaan! Gelukkig ben ik voor alle testen geslaagd en heb ik het nu achter de rug.

In het weekend erop zou er een turkeysale gehouden worden, waarbij alle snowboardgear en kleding van afgelopen jaar voor de helft van de prijs zou zijn! Onze kans dus om in te slaan aangezien we alles nog moesten aanschaffen. Nadat ik me in Vancouver al een hele dag had laten informeren, zijn we in Whistler nog eens 2 VOLLE dagen zoet geweest met shoppen en het lezen van reviews :? De 1e dag van de turkeysale ging ik echt los in die tent en had al snel 5 verschillende broeken in mn handen ;) Uiteindelijk ging ik geslaagd naar huis met een broek, sokken en boots. Nu dat board nog, slapeloze nachten had ik ervan. Er was 1 board wat ze me overal aanbevolen, maar deze was echt foeilelijk :shock: Ik had nooit gedacht dat ik het zou kunnen maar ik heb uiteindelijk toch voor het beste board gekozen en het lelijke ding gekocht :)

Het zal Linda niet zijn als er niet IETS geruild moet worden....en dus heb ik op dit moment 2 van die lelijkerds in huis in een verschillende maat :lol: Ik had toch een beetje spijt van het kortere board en heb een langer gekocht (1.54). Pas na de turkeysale kan ik het korte board (1.51) terugbrengen en zelfs m'n geld terugkrijgen :) Er kan weer rustig geslapen worden, en laat nu die sneeuw maar komen!!

Een kleine fotosessie van onze huisgenootjes en de omgeving:
http://www.mijnalbum.nl/Album=UOEJPZ7E

Dikke kus!



  • 22 Oktober 2008 - 08:21

    Christine:

    Tja, wat moet ik hier dan weer van zeggen?? Ben gewoon mega-jaloers!Geniet van de "white-stuff", en dat board valt best mee hoor :)
    Dikke zoenen vanuit Amsterdam!

  • 22 Oktober 2008 - 10:41

    Herman:

    Hoi Linda en Thijs.
    De slaap kamer is inderdaad niet van het grootste soort!
    Maar vergeleken met de tent zijn jullie er en stuk op vooruit gegaan!!!!!!!!!!!!
    Fijn dat je goed kan opschieten met de 2 dames.Linda,de outfit ziet er flitsend uit incl.het board.Werkse en een dikke kus van af de Ark.

  • 22 Oktober 2008 - 14:16

    Tiny:

    zo ken ik je weer, Linda. eerst kijken, twijfelen, en dan toch kopen en......... vervolgens weer ruilen!!! Linda ten top!
    ziet er trouwens gaaf uit. zou zo weer op wintersport willen.
    kus

  • 23 Oktober 2008 - 14:20

    Mam:

    hai meisje en thijs, leuke plek om te overwinteren, en die filmpjes zijn ook top.
    liefs en dikke kus

  • 23 Oktober 2008 - 16:25

    Sonja:

    Hopelijk valt de sneeuw snel en kunnen jullie lekker gaan boarden. Veel plezier samen en ik kijk uit naar jullie volgende verhaal.
    Kus Sonja

  • 03 November 2008 - 16:05

    Sanne:

    heey super gave filmpjes,en die walvis dat zijn dr 2 ofnie?leuk dat die meiden aardig zijn,have fun ciao xx

  • 04 November 2008 - 19:24

    Dieuwke:

    Hee!
    Ik ontving helemaal geen mails meer wanneer er weer een nieuw verhaal op stond....maar via de hyves van linda weer hier beland! Wow, goeie zet om daar te overwinteren!! Houden jullie de boel heel!! ;)
    Geniet!
    Dikke kusssss

  • 06 November 2008 - 23:02

    :

    hi linda en thijs,

    Mijn naam is Peter-Paul Wentrup en ik kom uit Nederland. Ik woon nu sinds 2 maanden in Vancouver en ben van plan 1 December naar Whistler te verhuizen. Zoals je misschien al weet is het ontzettend moeilijk om accomodatie te vinden en ik ben ten einde raad. Ik vroeg me daarom af of een van jullie me misschien kan helpen. Weten jullie misschien waar nog plek is? Of hebben jullie misschien nog een kamer/bank over? Alvast bedankt en ik hoor het heel graag!
    groet Peter-Paul
    pp_wentrup@hotmail.com
    778-317-1043

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Live your life to the fullest!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 111129

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Borneo en China (2 maanden)

22 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Lapland 2012

20 Mei 2010 - 31 Mei 2010

California 2010

22 September 2009 - 29 April 2010

Mijn gevecht tegen borstkanker

15 April 2009 - 12 September 2009

Zuid Amerika 2009

07 April 2008 - 07 April 2009

Canada 2008

10 Oktober 2005 - 10 Oktober 2006

Zuid oost Azie en Nieuw Zeeland 2006

01 Oktober 1997 - 22 November 2003

Waar de 'itch' begon... 1997

Landen bezocht: