van 3km hoog uit een vliegtuig springen!! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu van 3km hoog uit een vliegtuig springen!! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

van 3km hoog uit een vliegtuig springen!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 Juli 2006 | Nieuw Zeeland, Queenstown

We zijn al heel wat vrije dagen verder waarin we niet echt veel gedaan hebben.
Queenstown is in de winter errug gaaf voor wintersport maar voor de low-budget mens is het moeilijk om op je vrije dagen geen geld uit te geven.

Inmiddels is Thijs weer terug in Queenstown en werd het toch tijd om weer eens wat te gaan ondernemen :) We zouden eigenlijk de berg op gaan om te gaan snowboarden/skien, maar we wilden ook graag nog een skydive doen en....dit was deze week voor de locals nog een speciale prijs dus....

Hebben we afgelopen dinsdag een 9000 feet (3km) skydive gedaan!!!Na de dvd gezien te hebben kwam de adrenaline goed opborrelen en moest ik voor de sprong nog wel even een paar keer naar de wc :?:D Ik had al aangegeven dat we graag als 1e wilden in een groep van 12 omdat Linda nogal gaat stuiteren van al dat wachten..Dus wij in pakkies gehesen als 1e dat vliegtuig in. Geen stoeltjes ofzo maar gewoon op de vloer zitten in een vliegtuigje waar je maar met max. 9 man in kunt!

Thijs ging als eerste en ik zag zijn ogen al verschrikt kijken toen hij half buiten het vliegtuigje hing :) Vlak daarna ging ik en gelukkig moesten we ons hoofd naar achteren houden zodat ik niet naar beneden heb gekeken maar nog net een lach kon toveren voor de cameraman. En hup!!!
Goed vasthouden aan je pak heeft toch geen zin Linda want vallen doe je toch wel :lol:
Nadat mn maag zn plekkie weer gevonden had is het KICKE!!!!En genieten van het uitzicht!!WAUW!!Door de enorme druk was het een beetje lastig met ademen dus op de helft van de foto's sta ik met mn handschoenen voor mn mond, en dat onthou ik jullie dan maar :D

30 sec en een fotoshoot later ging de parachute open en kon ik op mn gemak van het uitzicht genieten!!!10 minuten later stond ik aan de grond en voelde ik me helemaal stoer!!

De foto's was een erg duur grapje aangezien ze net zo duur waren als de sprong zelf maar ik kon me niet beheersen en ik heb er totaal geen spijt van want ze zijn super!!!!

Ze zijn weer te bekijken op:
http://thijsenlinda.mijnalbums.nl/


Aankomende vrijdag zijn Thijs en ik alweer een jaar samen en gaan we(heel toepasselijk) deze dag lekker skiën/snowboarden!!Toch een beetje geld uitgeven af en toe :)

Dikke kus allemaal!!!

  • 05 Juli 2006 - 05:20

    Tao:

    Well done!! You might as well do it all, hey? Good to hear Thijs is back again. All the best guys. xox

  • 05 Juli 2006 - 07:25

    Ingrid:

    Alweer 1 jaar samen!!! wat gaat de tijd toch snel...maak er een mooie dag van. Heftig trouwens die foto's van jullie sprong, jullie hebben wel lef hoor.
    Liefs Ingrid, Kees, Meerten en WouterXXX

  • 05 Juli 2006 - 07:57

    Esther:

    hee levensgenieters

    alvast gefeliciteerd met jullie JUBILEUM !!!
    Een jaar samen op reis staat zeker voor 5 jaar samenwonen hahahah
    Heel toepasselijk dat jullie gaan boarden :-)

    veel plezier

    x esther


  • 05 Juli 2006 - 18:57

    Evalien:

    Heey hoogvliegers,wat gaaf zeg.Ik doe het jullie niet na hoor.Geweldig...Hier is het nu bloedjeheet(hittegolfje),maar de winkel is heerlijk koel.Verder gaat alles z'n gangetje en het kleinkind is geweldig hoor.Ben nu 4 dagen gaan werken om 1 dagje op te kunnen passen.Heerlijk.Fijn dat Thijs er weer is en geniet van jullie eerste verjaardag en nog veeeeele erbij.Dikke kus Eef

  • 06 Juli 2006 - 07:14

    Ilse:

    Wow!!!! Wat gaaf man die skydive foto's. Staat ook op mijn lijstje voor NZ. Zitten nu in Brisbane, morgen naar Noosa. Het weer is super en de drank vloeit weer rijkelijk hihi. spreek je gauw. kusssss

  • 17 Juli 2006 - 12:05

    Marieke:

    Alweer 1 jaar samen en al zoveel moois samen beleefd!
    Hier gaat alles prima heerlijk weer dus lekker veel buiten en heerlijk genieten van onze tuin.
    Met de kids gaat alles goed allebei flink de waterpokken gehad maar de vlekken zijn bijna weg.
    heerlijk om regelmatig iets van jullie te horen en zien!
    Geniet van alles en vooral elkaar xxx

  • 23 Juli 2006 - 10:08

    Maasjes:

    Lieve Linda en Thijs,
    Gefeliceerd met jullie 1jarig samenzijn. Maak er een een mooie dag van en geniet lekker van elkaar en nog vele jaren......
    Net terug van vakantie uit|Italie. Gisteren hoorde ik toevallig van (opa) Theo dat jullie uit het vliegtuig zijn gesprongen. Lief smsje had je gestuurd Linda! Mijn maag draaide zich 3x om toen ik het hoorde dat jullie gesprongen hadden. Geweldig dat je dat aandurft. Ik moet er niet aandenken. Hoewel het uitzicht natuurlijk adembenemend is. Mooie foto! Dit kun je niet vergelijken met ons bezoek aan Venetie. Wij vonden het heel erg leuk. En Eveline en Annemieke waren niet weg te slaan bij de duiven op het St.Marcoplein.Voor ons was dit een mooie beleving. Geniet nog even van je vrijetijd, veel plezier met het snowboarden en succes dadelijk als je weer gaat werken. Liefs,
    Annemieke, Evelien, Bert en Jeannette
    xxxx

  • 23 Augustus 2006 - 11:54

    Sannie:

    yo tjicks hoe ist ermee?ik heb alles weer is ff bekeken echt super gaaf en die foto's ook veel plezier nog laf ya xx

  • 02 September 2006 - 13:08

    Joyce:

    Hoi Linda en Thijs,
    Ik heb genoten van jullie reis verhalen en de leuke foto's .Geweldig!onbetaalbaar om zulke herineringen te hebben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Live your life to the fullest!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 111098

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Borneo en China (2 maanden)

22 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Lapland 2012

20 Mei 2010 - 31 Mei 2010

California 2010

22 September 2009 - 29 April 2010

Mijn gevecht tegen borstkanker

15 April 2009 - 12 September 2009

Zuid Amerika 2009

07 April 2008 - 07 April 2009

Canada 2008

10 Oktober 2005 - 10 Oktober 2006

Zuid oost Azie en Nieuw Zeeland 2006

01 Oktober 1997 - 22 November 2003

Waar de 'itch' begon... 1997

Landen bezocht: