En nu dan, hokken in Nederland!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu En nu dan, hokken in Nederland!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

En nu dan, hokken in Nederland!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 November 2006 | Nederland, Haarlem

Yep, we zijn eindelijk over!!
Alweer een aantal dagen in Haarlem geslapen, wat gezellig....tussen de rommel ;) Gelukkig had ik afgelopen 4 dagen vrij omdat ik ging wisselen van rooster dat ik flink wat tijd had om alles een beetje op orde te helpen. De huiskamer is nu dan grotendeels af! De slaapkamer....staat nog bepakt met alle 'twijfelachtige' dozen vol spullen die nog een plekje moeten krijgen :D

Mijn kleren zitten met backpack en al in de kast, dat ruimt wat sneller op :lol:
Daar ga ik nu maar eens uitpakken dan.
Niet te lang want ik ben hartstikke moe.

Op het werk is het hartstikke leuk, zelfs al Maarten Spanjer aan de kassa gehad maar ook erg vermoeiend. Het is er zo ontzettend druk, dat je constant loopt te rennen en vliegen voor klanten. En dan zijn we nu zelfs nog met twee teams, want Rotterdam gaat pas over een paar weken open. Daarna staan we er alleen voor :shock:

Tijd om alle varieteiten uit te proberen....niet echt dus!
Maar ik heb afgelopen week wel mijn eerste espresso machine verkocht en dat voelt wel erg goed.

Dikke kus allemaal en binnenkort is ons mooie huisje weer toegankelijk :)

• 30 November 2006 - 01:55

Ilse:

Ik kom snel op de thee ;-)

• 30 November 2006 - 13:28

Evalien:

Lekker weer op jezelf.Toch maar alles uitpakken nu?Wat fijn dat je n leuke baan hebt gevonden.Ik kom zeker op de koffie.Ben nu helaas thuis.Geveld door spit!dus kan niks doen,behalve n beetje knutselen.Tot gauw.Dikke kus Eef.

• 05 December 2006 - 12:40

Maasjes:

Hoi Linda,
    Zondag hebben je vader en Juliette verslag uitgebracht over jullie wel en wee, alleen maar leuke berichten gehoord! Volgens ons gaat het goed met jullie! En.....misschien maar weer tijdelijk in Nederland? Veel plezier samen en misschien tot 22/12?? groeten van Eveline, Annemieke, Jeannette & Bert
    (Is George al op de koffie geweest?)

• 20 December 2007 - 14:44

Thijs:

Jeeeeeetje, wat heb jij een mooie banner boven aan je pagina!!!