Spandoek, pluim en zonnebloem!! Welkom thuis! - Reisverslag uit Best, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Spandoek, pluim en zonnebloem!! Welkom thuis! - Reisverslag uit Best, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Spandoek, pluim en zonnebloem!! Welkom thuis!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

09 Oktober 2006 | Nederland, Best

Daar zijn we dan weer in fris Nederland.
En het is net alsof je nooit weggeweest bent!!
Na 28 uur reizen kwamen we aan op Schiphol en was het ontvangst natuurlijk hartstikke leuk!!
Thijs zn zusje had een spandoek met -Welkom Thuis, Thijs en Linda-, zijn ouders hadden twee pluimen uit de tuin geplukt, die we verdiend hadden :) en mama had een zonnebloem op een stokje en een lekkere koek voor mn knorrend maagje ;)

Thijs zn ouders hebben een woonboot gekocht en dus waren we daar uitgenodigd voor koffie, apfelstrudel en broodjes!!
Daar hebben we onze souvenirs gegeven en kregen wij van papa en Juul allebei een voetenzak/kussen voor de koude avonden, erg leuk!! Op de terugweg zaten we meteen al in het Nederlandse weer en verkeer nl: regen en file :s

Na 2,5 uur rijden kon ik eindelijk mn beentjes weer strekken en hebben we bij mama getoost met Champagne!! Goed, dus na een vermoeiende maar erg leuke dag, viel ik om half 11 als een blok in slaap :D
De dag erop werd ik om half 8 wakker en zat ik dus alweer lekker in het ritme. Jetlag???
Ik zal niet vertellen dat ik om 4 uur een uurtje met mn mobiel heb zitten spelen voordat ik weer in slaap viel ;)

De afgelopen dagen heb ik vooral veel familie bezocht en de komende dagen heb ik met vriendinnen afgesproken!!!
Woensdag zie ik Thijs dan weer en gaan we vrijdag weer richting Zaandam.
Solliciteren???Effe nog maar niet he? ;)

Oja, ik heb de laatste fotosessie er weer op gezet, Australie en Bali/Lombok!!

http://thijsenlinda.mijnalbums.nl/
Dikke kus

  • 10 Oktober 2006 - 08:36

    Thijs:

    Goedemorgen lieverd,

    Ik weet dat je graag meer reacties als mij hebt dus ik help je een handje... Ik moet ook snel even mijn afsluitende verhaaltje en de laatste foto's er opzetten. Vandaag eerst even behangkrabben op de boot, misschien dat ik er daarna tijd voor heb.

    Als je zo die foto's terugkijkt besef ik het me extra wat een GEWELDIGE tijd wij hebben gehad afgelopen jaar. Alleen maar positieve dingen meegemaakt! En natuurlijk is het grootste pluspunt dat wij nog steeds zo gelukkig zijn met elkaar...

    Dikke KUS!

  • 10 Oktober 2006 - 16:07

    Evalien:

    Hoi reizigers,
    Welkom thuis weer in het koude kikkerlandje.Zelf zijn we net terug uit Rhodos waar wij (maar )2 weken hebben geluierd.Het was echt heerlijk relax.Veel zon en veel gelezen.Maar...vandaag weer aan het werk geweest.Dat viel wel weer ff tegen maar ook wel weer lekker.ik hoop je gauw weer eens te spreken.Dikke kus van Evalien

  • 18 Oktober 2006 - 14:43

    Esther:

    heee
    ook wij zijn vandaag weer voor het eerst aan het werk na een heerlijk relaxed weekje in Turkije !!
    na een week vakantie moet ik altijd weer in het ritme zien te komen, ben benieuwd hoelang jij daar dit keer voor nodig hebt hahaha
    eerst moet je nog een baan zoeken en volgens mij heb je daar geen haast bij dus je hebt even de tijd om weer te wennen aan de stresscultuur in ons kikkerland

    al met al heb ik erg genoten van jullie reisverhalen
    en wie weet zien we jullie volgend jaar wel weer in Valtho
    want wij gaan daar zeker weer heen

    kuzz
    esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Live your life to the fullest!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 111099

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Borneo en China (2 maanden)

22 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Lapland 2012

20 Mei 2010 - 31 Mei 2010

California 2010

22 September 2009 - 29 April 2010

Mijn gevecht tegen borstkanker

15 April 2009 - 12 September 2009

Zuid Amerika 2009

07 April 2008 - 07 April 2009

Canada 2008

10 Oktober 2005 - 10 Oktober 2006

Zuid oost Azie en Nieuw Zeeland 2006

01 Oktober 1997 - 22 November 2003

Waar de 'itch' begon... 1997

Landen bezocht: