Dark, brown ..intense...Nespresso right? - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Dark, brown ..intense...Nespresso right? - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Dark, brown ..intense...Nespresso right?

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

20 November 2006 | Nederland, Haarlem

Ja inderdaad, na intensief solliciteren en tussendoor het huisje opknappen is het toch gelukt een leuke baan te vinden!

Na twee weken waren er drie opties: assistent bij de trendy bakkerij Vlaamsch Broodhuys,assistent bij Vero Moda of als medewerker bij Nespresso.
Toen Vero Moda en Nespresso nog samen overbleven heb ik toch gekozen voor Nespresso omdat het in salaris echt E500,- scheelde met Vero Moda :shock:

Nespresso is een erg luxe bedrijf dat niet alleen espresso machines verkoopt maar daarnaast ook nog de klanten voorziet van koffie en accessoires. Deze koffie komt niet net als de senseo in een pad, nee dat komt in een capsule. Das namelijk lucht en lichtdicht!!Mensen kunnen deze artikelen bestellen via internet of via de boutique. En voor de boutique ben ik dus aangenomen. Het heet boutique maar zit dan ook op de pc hooftstraat!Wat betekent dat....Linda in PAK moet gaan werken, zie je het voor je :lol: (zie foto)

Afgelopen donderdag en vrijdag kon ik meteen al een training bijwonen.
Helemaal volgestouwd met informatie over service, machines en de 12 verschillende koffie"varieteiten" (smaken is uit den boze) ;) Aangezien ik vandaag al in de winkel heb meegedraaid moesten er donderdagavond nog even 4 blousjes en een jasje gekocht worden!
Het pak wordt wel aangeleverd maar dat kan twee weken duren.De 1e dag was druk, veel koffie zetten en aanvullen en ik heb zelfs mijn eerste kadootje al binnen, nespresso koffiekopjes!!

De eerste VIP is al gespot, werd mij verteld want ik had zelf geen idee wie het was :lol:
Naast het feit dat ik de hele dag 12 verschillende koffie's kan drinken krijgt iedere medewerker ook nog een eigen espresso machine voor thuis!Uit eigen ervaring verkoopt men beter!!Tuurlijk.
Je ziet het, ik wordt erg in de watten gelegd, maar heb er ook heel veel zin in!!

"ONS" huisje staat nu nog vol met dozen die wachten om uitgepakt te worden, dus dat is onze missie dit weekend en dan volgt er gauw wel een feestje!!

Dikke kus

  • 20 November 2006 - 23:43

    Ilse:

    Wow gefeliciteerd Lin!!!! Klinkt echt heel erg leuk allemaal. En ook nog een op de PC Hooft haha lachen joh. Zit momenteel in Swansea, Tasmanie. Beetje bewolkt vandaag wat wel jammer is maar ja. We gaan zo naar het freycinet national park, waar wineglassbay zich bevind, moet erg mooi zijn. Morgen vliegen we naar Melbourne waar het momenteel 36 graden is, wordt nog leuk ;-)
    Pindaatje ik mail je snel, had je voor mn vertrek trouwens nog geprobeerd te bellen maar kwam er niet door. Probeer het nog wel een keer als ik weer thuis ben.
    Kussssssss
    en succes met je baan!!!

  • 21 November 2006 - 08:00

    Nel:

    Hoi Linda
    Gefeliciteerd,Nespresso is echt heel lekker maar de machines wel duur.
    Veel plezier in je nieuwe job.
    Groetjes

  • 21 November 2006 - 08:29

    Cynthia:

    He linn

    Super gefeliciteerd!!
    Je krijgt George Clooney er toch wel bij he...

    groetjes, Cynthia

  • 21 November 2006 - 19:52

    Roel:

    Linda in pak ... en een hele serieuze baan ... een meid die altijd blijft verbazen. Het was leuk om je verhalen te lezen ! Welkom thuis weer (ik weet ... ik ben er echt heel laat mee ... maar ach ... beter laat ...)

  • 21 November 2006 - 20:38

    Evalien:

    Hoi Lin,gefeliciteerd met je baan.Lijkt mij tof hoor.
    Een pak staat je prachtig,wat wel hoort bij zo'n buurt.gezellie met alle vips aan de koffie.We moeten gauw eens afspreken.Dikke kus eef en de groetjes aan Thijs.Veel suc6 met je nieuwe baan en de verbouwing/inrichten.Nu wel alle dozen leeg maken he?

  • 01 December 2006 - 09:13

    Esther:

    heeee
    wat goed zeg !!!!
    leuke job
    jammer dat ik dit bericht pas vandaag lees want gisteren was ik dus op de pc !!! had ik dat geweten dan was ik een bakkie bij je komen doen hoor (al moet ik wel zeggen dat ik alleen koffie verkeerd lekker vind hahahaha)
    het is geen straat voor mij om te werken want dan heb ik binnen no time een mooie designtas gekocht (denk dat jij daar iets minder gevoelig voor bent)

    Good Luck met je nieuwe baan en niet te veel koffie drinken, daar word je zo hyper van

    kuzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Live your life to the fullest!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 111086

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Borneo en China (2 maanden)

22 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Lapland 2012

20 Mei 2010 - 31 Mei 2010

California 2010

22 September 2009 - 29 April 2010

Mijn gevecht tegen borstkanker

15 April 2009 - 12 September 2009

Zuid Amerika 2009

07 April 2008 - 07 April 2009

Canada 2008

10 Oktober 2005 - 10 Oktober 2006

Zuid oost Azie en Nieuw Zeeland 2006

01 Oktober 1997 - 22 November 2003

Waar de 'itch' begon... 1997

Landen bezocht: