Grootverpakking oordoppen ingeslagen - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Grootverpakking oordoppen ingeslagen - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Grootverpakking oordoppen ingeslagen

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

21 Mei 2006 | Nieuw Zeeland, Queenstown

To be continued...

Jaaaaaahh!!!!

Ik ben aangenomen!!Appeltje-eitje!! :D
Geen moeilijke vragen over slechte en goede eigenschappen...kwestie van papieren invullen! :shock: Ook nog een balletje opgegooid over het salaris en nu krijg ik ipv $11 in ieder geval toch $12!! Stuk minder dan in Auckland maar ik ben allang happy!!

Thijs heeft net als alle anderen ook genoeg van het: Kom maar terug over een maand"!
En ik kan pas de 29e beginnen dus waarschijnlijk gaan we in die tussentijd nog wat van de omgeving bekijken. Dat scheelt weer dagen vrij nemen!

Eergisteren zijn we in ons appartementje ingetrokken en was het al meteen 'wauw' toen we de deur opendeden! Deze kamer zou iets groter zijn dan de anderen omdat ie in een hoek ligt maar we hadden hem nog niet gezien!
We waren helemaal gelukkig met onze grote kamer met eigen badkamer en douche totdat.... de bovenburen begonnen te lopen :?
Houten vloeren, heerlijk!!! :D
Enniewee, het was de enige kamer die nog vrij was in deze prijsklasse dus...we hebben maar een grootverpakking oordoppen ingeslagen!! :lol: En het schijnt dat alle kamers er last van hebben dus das maar goed ook :)

Oh, het adres:

Reavers Lodge
56 Hamilton Road (kamer 16)
9197 Queenstown

Dikke kus en wat een hoop leuke reactie's van jullie!!!!Thanks

• 21 Mei 2006 - 11:59

Tao & Marian:

Hi guys, ask the neighbours to take their shoes of when they get home :-)) Love and Light to you. xox

• 22 Mei 2006 - 15:02

Anco:

Hoe is het nu daar In paradise.
    Toch maar definitief weg uit nederland?
    groetjes, anco

• 24 Mei 2006 - 20:22

Hans En Judith:

Hoi travellers!

Weer genoten van jullie avonturen. Lekker dat je een baantje gevonden hebt Linda, da's altijd lekker. Bedankt nog voor je kaartje. Misschien geen verrassing maar wel erg leuk!

In onze vrije tijd zijn wij de tuin aan het opknappen of aan het relaxen in ons caravannetje in het bos. Klinkt erg burgerlijk vergeleken met jullie avonturen moet ik zeggen maar toch wel lekker.

Na lang zoeken hebben we een basisschool voor Timo, Lieke en Rik gevonden! Erg leuke school met grote knutselruimtes, leuk speelplein, weeksluitingen etc. Wij erg blij want plekken op een leuke school zijn schaars...

Geniet weer lekker verder! Groeten aan Thijs

Hoihoi

Hans, Judith en kidz

• 25 Mei 2006 - 19:46

Tiny:

Labrador lijkt me leuk maar ik wil geen hond die ieder uur in het meer springt!! We zijn er nog niet uit wat voor soort. Mag ook een vuilnisbakkie zijn. Herman is trouwens helemaal nog niet zo enthousiast! moet nog even omgeturnd worden.

Leuk dat je een baan hebt. Gefeliciteerd!! Tja, en als er iets lekkers opgestuurd moet worden dan zeggen jullie het maar!
    kus en knuffel van mij! XXX