Mieren massaal aan de anticonceptie! - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Mieren massaal aan de anticonceptie! - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Mieren massaal aan de anticonceptie!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

31 Oktober 2005 | Maleisië, Malakka

Inmiddels zitten we alweer in Melaka (Maleisie) Er is weer een hoop gebeurd en ik zal proberen de AllerLeukste dingen er in te zetten :lol:

In ieder geval zijn de eerste foto's (met een hoop geklooi op de computer) te zien op:

In Phuket hebben we twee dagen gezeten omdat we hier graag een tour wilde doen naar de PangGna Bay en onze stink-shirtjes wilde wassen ;)

We zijn met de longtail-boot door de mangrove gevaren met als eindbestemming:James Bond Island!!
Beide waren prachtig, alleen jammer dat je dan op het eiland eerst 'een nummertje moet trekken' om in de rij naar boven te mogen aansluiten :?

Lunch in een Moslim-dorpje waar het ook hier een toeristische trekpleister bleek: Gibbon-aapjes worden voor een foto haast IN je armen geduwd!!

Nu op naar 'het hoogtepunt' ;) van onze trip: 1. een cashew-noten-fabriek (we zijn erg goed in proeven-niet-kopen :)
2. Een edelstenenfabriek :shock:
Tijd om te kijken hoe een ruwe edelsteen zijn verloop maakt naar prachtige ring was er niet, want als stelletje werden we meteen een grote hal ingelootsd waar de blink-blink dingetjes te koop waren :?
Ik geloof dat we langer voor het aquarium met haaien en vissen hebben staan gapen dan bij de blink-blink :D
Een thaise vrouw bij ons in de groep vroeg naar onze leeftijden (28?? en nog niet getrouwd???) en aan haar arm werden we meegesleurd en werd Thijs onder druk gezet om een ring te kopen (maar die stond bij de guppie's te gapen ;)
Wel een hoog giebel-gehalte als je daartussen staat met je afrits-broek.

De dag erop was er een van een 'trekking' rond ons blok op zoek naar een wasserette.
Na 2 uur kwamen we er een tegen die dezelfde belachelijke prijs vroeg als bij ons in het hotel :?

De mieren uit ons hotel zijn trouwens verslaafd aan de pil en ibuprofen.
Met trosjes kwamen ze uit mn toilet-tas gesjouwd!Een aantal pillen mist nu het roze laagje van de ibu en het gele laagje van dé pil :? Dus ik ben nu ....... nee hoor :lol:

Na een busrit naar de Grens van Maleisië, kwamen we, door een verkeerde berekening, s'avonds aan in hoerenplaatsje Sungai Kolok :? Hier een hotel vinden was niet het grootste probleem ;) Een hotel zoeken zonder bloedvlekken in de lakens wel :?
Ons hotel: 4 sloten aan de binnenkant en een condoom op het nachtkastje :D

In Maleisië was onze volgende bestemming (jawel,met de speedboot) een aanrader van Edwin: Perhentian Island Kecil!!
'Pilletje Linda?' Neeeeuh, dat half uurtje lukt wel.....5 min -klappen op het water- later: 'IK WIL NIET NAAR DAT EILAND!!'
Maar goed, het was het zeker waard toen we op dit paradijsje aankwamen!
Dit keer mét zon en een NOG mooier strand met helblauw water!Hier hebben we lekker gerelaxed en gesnorkeld en daarom zitten we nu als kreeftjes te internetten :lol:

Morgen gaan we met de boot naar Indonesie en daarom moeten we nu ons bedje in :?

ELKE KEER WEER LEUK OM JULLIE REACTIE'S TE LEZEN!!!

• 31 Oktober 2005 - 17:17

Roel:

Prima dat zo'n olifant door de badkamer dendert, zolang ie maar niet in het badwater schijt ;-) Ongeloofelijk strakke plaatjes. Have fun!

• 31 Oktober 2005 - 17:17

Roel:

Oja, en nog bedankt voor je smsje. Super attent. Ennuh ... 32.

• 31 Oktober 2005 - 17:42

Hedwig:

Hoi Lin & Thijs,
    Wat een geweldige foto van jou met die olifant ZO DICHTBIJ !!! WOW !!! en jij Thijs dat je dat James Bond Eiland een duwtje geeft,..FANTASTISCH ! prachtig !!
    Een weer net zo mooie verhalen als alle vorige,..de foto's zorgen wel ervoor dat ik me er ook een voorstelling van kan maken... echt SUPER om het zo goed mee te kunnen leven met jullie!
    Veilige reis verder en vooral VEEL PLEZIER!

• 31 Oktober 2005 - 19:11

Brigitte:

He linda en Thijs,

Omwijs gaaf om steeds jullie verslagjes te lezen. Keep up the good work. liefs Brigitte

• 31 Oktober 2005 - 20:15

Evanjebe@hetnet.nl:

Al jullie foto's bekeken, echt leuk met die olifanten!! Aan deze kant van de plas gaat ook alles goed. Veel plezier!! XXX Eveline, Annemieke, Jeannette & Bert

• 01 November 2005 - 08:01

Cynthia:

Leuk zeg die foto's!! Mooie plaatjes om naar te kijken!
    ik wens jullie veel plezier in het mooie Indonesia... Selamat Jalan!! (betekent goede reis). als je tijd hebt moet je de zonsopgang gaan bekijken op vulkaan de Bromo, dan ga je dus 's nacht als richting de top. je kunt te voet of op een paard gaan, teminste dat was toen. De Bromo ligt rechts van Malang op de kaart van Java. tot het volgende verslag!!!! kus, cynthia

• 01 November 2005 - 19:53

Evalien:

Na het zien van de foto's begrijp ik helemaal dat bagpackersgevoel.Wat een fantastische reis.Heimwee hoef je niet te hebben.Jullie hebben al n lekker kleurtje ,aan zon geen gebrek ...(zo te zie).Wat een leuk verslag weer en kijk weer uit naar de volgende.p.s.Een badeendje ken ik wel,maar een badolifantje......Lieverds tot het volgende verslag en een fijne reis.Dikke kus van Eef

• 02 November 2005 - 21:57

Greetje En Ben:

Linda en Thys,
    mooie fotos kan zien dat jullie het erg naar jullie zin hebben .dat doet ons goed.nog veel plezier samen geniet ze.

• 03 November 2005 - 12:22

Nel:

Hoi Linda en Thijs
    Mooie foto`s en
    leuke verhalen.Ben niet anders gewend van jou Linda.
    Heel veel groetjes

• 03 November 2005 - 17:56

Edwin:

Hahaha...ff de tanden op elkaar maar dan zit je wel op een mooi eiland he ?... Leuke fotos ! Heb erg gelachen om die olifant in jullie badje...
    Veel plezier nog ! x

• 03 November 2005 - 18:48

Sannie:

yo chicks heb jullie laatste verslag gelezen super gaaf, die foto ook van olifant en thijs met die berg!have fun laf ya xxx

• 04 November 2005 - 13:36

Luc:

Geweldig die olifant! Ik dacht ook al, als hij maar niet in het water schijt! Dan zijn "de rapen gaar"!

• 04 November 2005 - 15:01

Gini:

Hoi Lin, enorm leuk weer om je verslag te lezen, wat een humor en je beleeft ook altijd wat jij. Ik had nog niet eens alle foto's ontdekt, maar gelukkig was mijn lief wel zo slim. Wat een leuke foto's en wat een plezier. Ron was ook erg blij met de uitgeprinte reisverslagen en doet nogmaals de groeten. Hij is niet aan het lessen, maar nog wel elke di. in de Kokonoches. Het is er nog steeds gezellig druk en Hans(die met die bril van station) zit ook bij mij op les, dus dat is weer veel dansen samen. Ik mis je wel hoor!!
    Groetjes en geniet, Gini

• 04 November 2005 - 15:23

Stefan Van Helden:

he linda en thijs

wat een reis zeg....ziet er allemaal leuk uit die foto's....bytheway..zwanger raken op vakantie heeft ook zijn voordelen.. 2 heen en 3 terug zonder een kind te hoeven kopen..toch ??

nee wacht maar een tijdje en geniet maar eerst van die olifanten, slangen en mieren

groeten van stefan en hedje en de kids

• 09 November 2005 - 12:37

Mam/anneke:

keigaaf jullie verhaal. heb ook de foto`s nu gezien, geweldig.neem maar 2 pillen tegelijk, veel liefs xxxmam/anneke