Erwtensoep en ijs met kersen toe... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Erwtensoep en ijs met kersen toe... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Erwtensoep en ijs met kersen toe...

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

24 December 2005 | Nieuw Zeeland, Auckland

Bedankt voor alle leuke mailtjes!!
We hebben ons tuinhuisje inmiddels helemaal met kerst behangen en we draaien volop 'let it snow, let it snow, let it snow' om toch maar in die kerstsfeer te komen!! :)
Het heeft hier nu drie dagen geregend alhoewel smiddags dan weer erg heet kan zijn, maar we hopen toch morgen lekker naar het strand te kunnen gaan!! :D

We hebben het errug goed naar onze zin in het tuinhuisje en Gareth en Catherine zijn supervriendelijke mensen. De eerste avond kwamen ze al achter onze kookkunsten toen we pilaf met plakrijst voor ze gemaakt hadden :lol:
Morgen gaan we waarschijnlijk met ze kerstontbijten en als het mooi weer is kunnen we met ze meerijden naar het strand! Hé bah!! ;)
1e kerstdag gaan we kijken of we erwtensoep kunnen maken :? Tja je gaat rare dingen doen als je ver van huis bent!
En 2e kerstdag gaan we weer buffetten in 'the skytower' (all you can eat??) :D
Dit vinden we erg cool omdat het rotating restaurant is op 200m hoogte!!

De banenjacht begint eindelijk zijn vruchten af te werpen aangezien ik al een fulltime baantje als serveerster 'in the pocket' heb!
Ik heb ook nog een pittig gesprek gehad voor een fulltime baantje in de giftshop van de skytower!! Daar heb ik nog niks van gehoord maar ik had er wel een goed gevoel over. Dit verdiend $14 p/u en das toch weer $4 p/u meer dan het restaurantbaantje dus hier gaat natuurlijk mn voorkeur naar uit.

Mijn eerste trial was als glazenophaler in een whiskeybar! Gaaf joh!
Kleding: zwart mini-jurkje en hakken voor Linda! :shock: :D
Dit ging me nog aardig af en was ook erg leuk om te doen, maar het is parttime dus das een alternatiefje voor de werkeloze avonden :D

Ik wens iedereen:

HELE FIJNE KERSTDAGEN, HOPELIJK EEN WITTE VOOR JULLIE, EN EEN GELUKKIG 2006!!!
GENIET VAN DE WARME CHOCOLADE MELK MET SLAGROOM EN DE WARME BANKETSTAAF DAN DOEN WIJ HET HIER MET ERWTENSOEP :? EN IJS TOE :D

• 24 December 2005 - 15:55

Jos En Nel:

toevallig nog even gekeken en zag weer een nieuw bericht van jullie Vrolijk Kerstfeest en veel geluk in de nieuwe baan

• 24 December 2005 - 22:02

Jovannie:

Hoi Thijs en Linda.
    Zalig Kerstfeest en alvast veel Geluk voor het nieuwe jaar. Succes met de banenjacht.
    Groetjes!!!