Duik in het avontuur!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Duik in het avontuur!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Duik in het avontuur!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

13 Augustus 2005 | Nederland, Haarlem

Wat doe je als je mekaar koud een maand kent?
Uh, je baan opzeggen en een jaar op reis samen? :lol:

Appeltje-eitje!Maar toen kwamen de addertjes en de stress van het plannen...
Inmiddels zijn de vingertjes helemaal kaal :? maar het plan is als volgt:

We vertrekken 5 Oktober en dan gaan we eerst twee maanden door Azie trekken van Bangkok naar Bali.
Dan is de pot met goud waarschijnlijk wel leeg en vliegen we naar Auckland in Nieuw Zeeland.
Hier zullen we dan eerst een tijdje gaan werken, maar we komen natuurlijk ook om het land te verkennen!!

Na Nieuw Zeeland maken we nog een stopover in Australie (tja als je toch in de buurt bent :D)
Thijs denkt dat ie bakkuh met geld gaat verdienen zodat we na Australie ook nog ff een keer langs Azie kunnen gaan..;)

Plannetje klaar, uitvoeren maar :D

Voor het fotoboek (wat nu alleen nog uit plan A bestaat) klik: http://www.mijnalbum.nl/Album=JF46LI86

HARTSTIKKE LEUK AL JULLIE BERICHTJES!!:D

  • 13 Augustus 2005 - 16:02

    Richard!!!:

    Ben de eerste met een reactie!!! Slechts 1 maand samen en nu al op reis! Kan ik maar 2 dingen op zeggen: 1. Geniet er samen van en 2. Ik ben jaloers!!! Succes!!!

  • 13 Augustus 2005 - 20:40

    Nel:

    Hoi Linda en Thijs veel plezier met de voorbereiding en op reis natuurlijk

  • 14 Augustus 2005 - 12:00

    Ingrid:

    leuke site....ik ga jullie volgen, dus maak er wat moois van!

  • 14 Augustus 2005 - 18:56

    Brigitte:

    He Linda,
    You gonna do it girl!!!! Ik ben jalours op je. Heel veel pelzier en ik ga jullie zeker volgen op het net.

    grt. Brigitte

    ps komt er nog een afscheidsfeestje?????

  • 15 Augustus 2005 - 06:32

    Robert:

    Hey There,

    Waanzinnig leuk dat jullie je aangemeldt hebben bij waarbenjij.nl, zodat jullie ons lekker op de hoogte kunnen brengen van alle ervaringen. A.s. weekend is HaarlemJazz, zien we elkaar dan even?
    Gr. Robert

  • 15 Augustus 2005 - 08:42

    Brian:

    Heb mn baan ook opgezegt. Ik ga mee. OK, niet echt. Maar Vrijdag 26 Aug. Jazz weekend Eindhoven. -Ook leuk.
    Leuk dat wij het kunnen volgen. Geniet ervan.
    Groetjes,
    Brian

  • 15 Augustus 2005 - 12:25

    Edje:

    Hey Lin (en Thijs),

    Wa goddemenou doen ?
    Hahaha...moest wel even lachen toen ik het las. Het zat er ook wel aan te komen. Maar je hebt groot gelijk, pluk de dag, leef je leven en geniet met een lach. Misschien woon ik al daar tegen die tijd dat je in ozzi-land, heb je in ieder geval een vakantie-adresje erbij !
    Ik spreek je binnenkort, groetjes uit ehv

  • 15 Augustus 2005 - 18:54

    Rene:

    Linda zoals ik Linda dus ken, je bent wild en je jongt wat.. ehhhh je bent jong en wild wat.. Have Fun en pas goed goed op jezelf
    Ome Teun,... jee wat oud klinkt dat.. dus zeg maar Teun

  • 18 Augustus 2005 - 09:45

    Heidi & Corina:

    Coole aktie hoor!!
    Wij willen ook, plekje over?
    Heel veel plezier en geniet er maar van!
    Dikke kus

  • 18 Augustus 2005 - 10:45

    Cynthia:

    he lache man! Ik ga jullie zeker volgen. echt goed dat je dat je dat doet, met je baan enzo. Heel veel plezier alvast met de voorpret vooral! en we zien elkaar nog, knuffels uit eindhoven. Cynthia en Paul

  • 19 Augustus 2005 - 14:33

    Aad:

    Hallo Linda en Thijs,
    Goed besluit van jullie om het toch maar te doen. Alles overwegende moet je gewoon naar je gevoel luisteren. De rest komt later wel. Natuurlijk zie ik jullie nog wel even, voordat jullie gaan Linda, waarschijnlijk op je moeders' verjaardag. Ik bel je nog.
    Groet,
    Aad.

  • 20 Augustus 2005 - 12:17

    Ewald:

    Ben laat met reactie, goed gedaan Linda en Thijs. Heel veel plezier en succes.
    Groet, Ewald

  • 20 Augustus 2005 - 15:22

    Jovannie:

    Ik moest wel even lachen toen ik hoorde dat je je baan opgezegd had en een verre reis gaat maken, maar toen dacht ik 'typisch Linda natuurlijk'. De reiskriebels komen weer te voorschijn. Ik wens jullie veel plezier en zal regelmatig de website bekijken om op de hoogte te blijven.
    Groetjes en tot.....

  • 20 Augustus 2005 - 16:08

    Mamma:

    Het is een goed plan en hoop dat jullie er van zullen genieten. Nu je nog jong bent moet je het beste uit het leven halen. Ik zal je missen, maar als jullie het fijn hebben kan ik daar wel mee leven. Wel gezond terug komen.XXXXXX

  • 22 Augustus 2005 - 12:12

    Evalien:

    Hoi Linda en Thijs.
    Hallo jong stel.Wat n onderneming.Ik hoop dat jullie de droom waar kunnen maken een het jaar rond komen(ook zonder die goudpot)Heeeeeel veel plezier en geniet ervan en ik hou zeker de site in de gaten.Kus Eef

  • 23 Augustus 2005 - 22:14

    Tao:

    Hi guys, looking forward to seeing you in Oz. Take care. Love and Light to you.

  • 27 Augustus 2005 - 14:56

    Thijs:

    Hoi schoonheid,

    Nu we gister hebben geboekt begint het NOG meer te kriebelen! Ik heb echt super veel zin om samen met jou de wereld te ontdekken... Dikke KUS!!!

  • 30 Augustus 2005 - 14:15

    Arjan:

    Dag tortelduifjes, super hoor naar Australië!! Ik hoop dat jullie daar veel mooie dingen gaan zien en beleven, enne niet te gek lang wegblijven he! Grtjes Ary

  • 31 Augustus 2005 - 15:49

    Kevin.:

    Hey Thijs en Linda, ff voor de duidelijkheid linda kent mij nog niet (doe daar eens wat aan thijs!!!) maar kwens juillie echt een hele toffe tijd in die verre landen. En zal me gab. zeker gaan missen..!!
    Hou alles heel And Have Fun.... Kus Kev.

  • 15 September 2005 - 19:04

    Nel:

    Hoi Linda en Thijs
    Heb het weer gevonden en zal regelmatig kijken.
    Groetjes

  • 16 September 2005 - 10:38

    Luc:

    Geweldig die reis die jullie gaan maken!! Houd de site goed in de gaten!!

    Groetjes
    Luc

  • 20 September 2005 - 07:54

    Hedwig:

    Hoi hoi !!

    Ik hoop dat jullie een geweldige reis krijgen en dat jullie samen heeel veel centjes zullen verdienen en dat jullie daarnaast dus ook genoeg kunnen genieten !!!
    tot zaterdag !
    Groetjes Hedwig

  • 20 September 2005 - 14:36

    Eric Cramer:

    super! Linda,leuk om te vernemen dat er meer is dan De Club.Wij wensen jullie vanuit Groningen een schitterende tijd en veel mooie momenten!

  • 20 September 2005 - 14:41

    Johnny:

    Linda, had wel begrepen dat je je baan had opgezegd.. Maarre, wist niet dat je op reis ging.. Heel veel plezier "samen" aan de ander kant van de wereld en ik ga jullie vorderingen zeker in de gaten houden.. Have fun.!!

  • 20 September 2005 - 15:31

    Petra:

    Geweldige plannen! Spannend, we gaan jullie zeker volgen op deze site.
    Heel veel plezier toegewenst door je collega's uit Amersfoort

  • 27 September 2005 - 15:29

    ClubcenterTeam Alkmaar:

    Heel veel succes en vooral veel plezier toegewenst!!!

  • 27 September 2005 - 19:42

    (ome Jan):

    veel reis plezier en gezond weer terug....hou ons maar op de hoogte

  • 28 September 2005 - 07:28

    Nel:

    Hoi Thijs en Linda
    Hebben jullie de extra foto`s al ontvangen van Heidi en Nel

  • 30 September 2005 - 16:33

    Hedwig:

    Hoi Lin & Thijs natuurlijk,..zaterdag was kei-leuk !!! enne de foto's komen nog,... ik sta er trouwens onwijs fout op,... dus waag het niet die op je site te plaatsen (hihi),...ps Simone van der Vlugt ligt veilig bij mij en later bij je mama,...
    Heb net "komt een vrouw bij de dokter" van Kluun uit,...retegoed !
    P.s. ben aangenomen op de opleiding!!!!!! JIPPIE !!!
    Komt wel dichterbij nu,... jullie gaan bedoel ik, maak er wat moois van ! EN zoals we in Brabant zeggen,...gewoon hard werken,sober leven,..komt het goed !!
    Enne Edwin,...het was weer gezelli zaterdag,...tot ziens !

  • 01 Oktober 2005 - 19:29

    Rob:

    Hey,

    Linda en Thijs, veel plezier op jullie grote reis.Wij zullen jullie op de voet volgen.

    kusjes,

    Marjan,Rob,Caitlin en Gavin

  • 01 Oktober 2005 - 22:34

    Eveline, Annemieke, Jeannette & Bert:

    Eindelijk de website gevonden! Wij wensen jullie een hele goede reis en heel veel plezier samen! Voor jullie ook een geruststelling dat het met opa nu zo goed vooruit gaat!

  • 02 Oktober 2005 - 11:26

    Jovannie:

    Nog een paar dagen en dan is het zo ver...Ik wens jullie een goede reis en veel plezier!!!!!
    Groeten.

  • 04 Oktober 2005 - 21:53

    Eveline, Annemieke, Jeannette & Bert:

    Een hele goede vlucht toegewenst en veel geluk tijdens jullie spannende onderneming!

    Veel groetjes en XXX

  • 05 Oktober 2005 - 07:21

    Nel:

    Een goede vlucht en heel veel plezier Groetjes

  • 06 Oktober 2005 - 18:05

    Hedwig:

    He linda !
    Waar kan ik de website van Thijs vinden ?
    Nu ondertussen in Thailand,..hoe is het daar ?

  • 08 Oktober 2005 - 09:35

    Roel:

    Hee Hedwig, hoe meer ik lees, hoe meer ik te weten kom. Hoe is het? Heb geen mailadres van je. Stuur je mij wat (janssen.roel@freeler.nl). Nodig weer eens bijkletsen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Live your life to the fullest!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 111263

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Borneo en China (2 maanden)

22 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Lapland 2012

20 Mei 2010 - 31 Mei 2010

California 2010

22 September 2009 - 29 April 2010

Mijn gevecht tegen borstkanker

15 April 2009 - 12 September 2009

Zuid Amerika 2009

07 April 2008 - 07 April 2009

Canada 2008

10 Oktober 2005 - 10 Oktober 2006

Zuid oost Azie en Nieuw Zeeland 2006

01 Oktober 1997 - 22 November 2003

Waar de 'itch' begon... 1997

Landen bezocht: