Boobjob in progress - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Boobjob in progress - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Boobjob in progress

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

08 Oktober 2011 | Nederland, Haarlem

Another hospital, another story.

Na het teleurstellende gesprek in het AVL ga ik voor een second opinion naar het Rode Kruis Ziekenhuis. Plastisch Chirurg van Loon bekijkt mijn velletje en vindt er genoeg rek inzitten voor een borstreconstructie met expander. Hij deelt mijn mening dat versteviging met rugspier en/of huidflap onnodig is en alleen maar extra littekens oplevert, en ik word steeds enthousiaster! Alleen twijfel ik nog omdat hij volgens google gespecialiseerd zou zijn als handchirurg? Ik grap dat ik dan bij hem aan het juiste adres ben als ik 5 vingertjes op mijn borst wil ;) Hij legt uit dat iedere PC deze operatie uit kan voeren maar als ik de borstenspecialist wil moet ik bij Dr. Melis zijn.

Dr. Melis heeft uitstekende recensies ;) en zo sta ik een half jaar later weer op de stoep. De rust en het dagelijkse gesmeer met Vitamine E heeft mijn huid goed gedaan en ook Melis geeft de voorkeur aan de eenvoudige methode. We maken een afspraak voor een half jaar later, meneer gaat op sabbatical!(als hij dan nog maar wel weet hoe het moet lol)

En zo was 6 oktober de grote dag aangebroken, de operatie voor het plaatsen van de expander, toch wel spannend!Als vanouds nemen we het spel kolonisten mee naar het ziekenhuis maar het blijkt dat ik sneller aan de beurt ben dan we dachten! Niet helemaal volgens de regels maar het fototoestel moet mee naar boven, ik wil wel een foto van mijn aftekening! Die arme stagiaire heeft 3 kwartier moeten wachten voor ze me kwamen aftekenen en zij de foto kon maken. In de OK word ik voorgesteld aan een tal van assistenten en ik fluister de anesthesist in zijn oor of ik wel door Dr. Melis himself geopereerd ga worden? Ja hoor, ga maar lekker slapen...

Als ik weer bijkom kijk ik met papa en thijs naar de bobbel onder mijn hemd. Wauw, ik ben helemaal verbaasd als ik een kleine A-cup zie. Thijs maakt een foto en ik moet huilen bij het zien van het resultaat! Echt, ik kan niet ophouden met kijken, ze zijn al praktisch gelijk, als ik lig dan! Omdat mijn huid er zo goed uitzag heb ik de helft van mijn vullingen er al in zitten. Ik zie 2 patienten komen en gaan maar ik mag nog niet naar huis :( ik verlies nog teveel vocht via mijn drain. En hoe prettig het ook is om op je wenken bedient te worden ;) ik ben toch liever thuis met Thijs. Vandaag mocht ik dan ook gelukkig naar huis, maar de maatbeker en drain gaan in de handtas mee. Hopelijk mag de drain er maandag uit en moet ik over 3 weken weer terug voor de volgende vulling. Ik had gedacht dat ik een opgeblazen, soort van 'stuffed turkey' gevoel zou hebben maar gelukkig valt dat allemaal wel mee en blijft het voorlopig bij flinke spierpijn in mijn borstspier.

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes en smsjes!!Doet me erg goed dat jullie allemaal zo meeleven!

Liefs Linda

Expander: soort ballonnetje onder de huid die bijgevult kan worden om huid op te rekken

• 08 Oktober 2011 - 20:16

Martijn:

Hoi Lin,

Goed te horen dat de operatie succesvol is verlopen! We denken aan je.

Liefs C&M

• 08 Oktober 2011 - 21:05

Ingrid:

super voor je, geweldig dat het gelukt is allemaal, dikke kus

• 09 Oktober 2011 - 03:20

Aad En Noi:

Lieve Linda, wij vinden het allemaal heel spannend wat je meemaakt en zijn blij dat je eindelijk in de laatste fase van het traject zit.
    Nog heel veel sterkte met het vervolg en hou je taai (behalve dan je borstflapje).
    Dikke knuffels van ons. XXX

• 09 Oktober 2011 - 09:05

Kris:

Mooiste tietje van haarlem!!!! :-)

• 09 Oktober 2011 - 12:38

Hedwig En Stefan:

Hallo Linda !

Wat een goed nieuws allemaal!!! FIJN !!! Ik hoop dat je snel weer zult genezen van deze ingreep en dat je dan onwijs tevreden zult zijn over het resultaat!!! Dat heb je echt verdiend!

Lieve groetjes van ons allemaal !

• 09 Oktober 2011 - 12:41

Kevin:

Hey Lin, goed om te lezen dat het zo goed is gegaan....
    Suc6 de komende dagen enne rustig aan natuurlijk...
    Laat Thijs maar lekker lopen voor je...(-;
    Dikke Kus...!!

• 09 Oktober 2011 - 14:48

Frank En Hiz:

Hoi Lin, nou spannend was dat allemaal zeg. Hopelijk herstel je snel. Ga je over 3 weken weer onder het mes? Fijn dat je samen met Thijssie weer thuis bent. Uiteindelijk zijn wij ook niet wezen bokketochten. Xxx

• 09 Oktober 2011 - 14:55

Sanne:

Hey zusje ben zo blij voor je dat je nu weer mooie tietjes hebt!xxxx

• 10 Oktober 2011 - 02:38

Ivan:

Hola Linda estoy muy feliz que la operacion salio muy bien. Un gran beso, Ivan

• 11 Oktober 2011 - 04:14

Sonja:

Hi Linda,
    Super om te horen dat de operatie zo goed gegaan is.
    Kus

• 11 Oktober 2011 - 15:26

Wynke:

Top Lin! Ben heel blij voor je!
    X

• 20 Oktober 2011 - 17:57

Cisca:

wat goed dat je verhaal deelt op chicklit !!

• 17 December 2011 - 11:29

Shana:

hee nichie, nou ben ik ook weer iets meer op de hoogt en snap ik een beetje hoe het allemaal zit. wel supper leuk dat je weer een bortst krijgt!. xje nichtje