Hi decolleté, bye prothese - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Hi decolleté, bye prothese - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Hi decolleté, bye prothese

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

11 November 2011 | Nederland, Haarlem

Spannend, vandaag word mijn borst opgevuld! Mijn huid is inmiddels al aardig uitgerekt waardoor het waterballonnetje eronder aanvoelt alsof het lek is. 'Zou het klotsen als ik ga rennen?' Het lek-effect schijnt normaal te zijn, maar de oorzaak zou ook kunnen liggen bij het feit dat ik 10 dagen over tijd ben met vullen ;) Schoonzusje Kris zou toen voor de mentale steun zorgen maar bij de balie bleek dat de afspraak voor 'gisteren' was! De dame vertelt mij dat Dr. Melis die dag niet aanwezig is maar dat een andere dokter mij kan vullen. Ik denk terug aan de vorige flapdrol die mijn drain eruit probeerde te halen met het vacuüm er nog op, en ik bedank. Ik had me erg verheugd op mijn extra cup, maar ik wil alleen Melis!

De herkansing; na een aantal grapjes of ik zeker weet dat de afspraak vandaag is gaan we weer naar het ziekenhuis. De expander onder mijn huid is voorzien van een metalen plaatje met in het midden een soort ventiel! Via dit ventieltje kunnen ze met een naald door mijn huid en spier prikken om zo de gewenste hoeveelheid in de expander aan te brengen, appeltje-eitje zou je denken. Maar na mijn drain-drama ben ik wat voorzichtig geworden. Ik mag op bed gaan liggen en met een soort kompasje wordt het ventiel opgezocht en een stipje gezet. Ik zie een enorme spuit aankomen waarmee hij me lek zou kunnen prikken! Thijs komt bij me staan maar wil ook niet echt kijken. Erg vermakelijk blijkbaar want ik hoor Melis grinniken, komtie! Ik voel een klein prikje en dan durf ik voorzichtig te kijken. Huup, huup en mijn borst groeit in een sneltempo ;) Wat een vreemd gevoel zo snel op te zwellen! Bij de 3e spuit van 20cc voel ik dat de druk in mijn borstkas begint toe te nemen maar nummer 4 gaat er ook nog in. Hoppekee, mijn borst is 80cc voller en ik bekijk mezelf tevreden in de spiegel. Trots vraagt Dr. Melis of ik het resultaat nog even wil laten zien aan de arts in opleiding. Tuurlijk, de hele wereld mag hem zien ;) Hij legt haar uit dat de meeste ziekenhuizen deze methode afkeuren bij bestraalde huid maar dat dat zoals ze kan zien niet altijd terecht is. 'Wat wil je, ik heb 2 jaar gesmeerd als een dolle!' Ik vertel dat ik om die reden ook bij hem terecht ben gekomen omdat ze in het AVL graag huidflapjes en spieren van mijn rug wilden 'stelen'. Hij wil graag weten welke dokter dit advies heeft gegeven maar dat weten we niet meer. 'Volgens mij was ze net afgestudeerd, ze had nog net geen staartjes'.

Al heeft mijn borst nu aardig wat weg van een tennisbal, qua volume is hij perfect! Nu heeft hij alleen nog een kleine boost nodig om een natuurlijk hangeffect te creëren, en dat gebeurt over 2 weken! Hij staat nu zo prontig dat ik de potloodtheorie er nog niet eens op los kan laten zeg maar ;) Dankzij een dagelijkse massage en smeerbeurt krijgt hij volop aandacht en ik kan het wel van de daken schreeuwen hoe gelukkig ik ben met mijn nieuwe borst! Ik heb weer een decolleté, ik kan weer naar de sauna en geen gepluk meer aan mijn bikini gevuld met watten!
Zucht...... wanneer is het zomer?

  • 11 November 2011 - 13:20

    Namfon:

    Super Lin, ben benieuwd naar het resultaat. Dus ik hoop tot snel.

  • 11 November 2011 - 16:22

    Merel:

    Hahaha een tennisbal lolol!!

    Pas je wel op dat als je nu gaat zwemmen met je tijdelijke tietje, je niet gaat drijven op 1 zijde met je 80cc??

    Btw, ik heb nog een bon voor de Zwaluwhoeve, ideetje??

  • 11 November 2011 - 17:09

    Herman:

    Ooit gedacht dat jij zo blij zou zijn met
    80CC !!!!!
    Het geluk zit ook vaak...... in de kleine dingen!

    Ook namens Tiny en Abe......
    Beide borsten vooruit!!!

  • 11 November 2011 - 19:35

    Monique Visser:

    Ha Linda,
    Vind het zo spannend voor je. Kan me voorstellen dat je er een beetje ongerust over was.
    Moet heerlijk voelen weer een "normale' borst te hebben en weer leuke uitgesneden kleding te kunnen dragen. Kan overigens ook in de wintermaanden hoor! Zie ik aan onze dochters. Doe je gewoon een nonchalant open gevallen vest eroverheen!
    Succes met alles en we hopen je echt met de kerst weer te zien bij je vader in Nuenen.

    Kus en groeten aan Thijs.
    Liefs uit Zelhem
    Monique

  • 12 November 2011 - 07:27

    Hedwig En Stefan:

    Hallo Linda!

    Wat goed te lezen dat je er bijna bent!!! nog even wachten op het druppel-effect. Echt SUPER !!! Het is je gegund om weer lekker in je vel te zitten!!!

    GEFELICITEERD !!!

    Groetjes Stefan en Hedwig

  • 14 November 2011 - 16:07

    Martijn & Chris:

    We zijn trots op je.
    Je mag jezelf wel op je borst slaan :-)

    Groetjes.

  • 15 November 2011 - 17:56

    Iris :

    Wat fijn Linda! Ik ben blij voor je!
    Ennatuurlijk weer heel leuk geschreven!

    Groetjes Iris

  • 18 November 2011 - 03:45

    Sonja:

    Oh, wat goed Linda! Gefeliciteerd met je "nieuwe" borst! Je moet alleen (helaas) nog wel een tijdje wachten voordat het zomer is! Of.... Je kan natuurlijk ook altijd bij mij langskomen. Hier is het altijd zomer :-)! Dikke kus vanuit Thailand

  • 23 November 2011 - 17:13

    Kris:

    Wauw... Super joh! Echt veel in één keer!!

    Kus!

  • 17 December 2011 - 11:36

    Shana:

    wat ben ik blij voor je en hij ziet er echt supper mooi uit! ja mensen, ik heb hem ook mogen zien!! ;) haha xkus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Live your life to the fullest!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 758
Totaal aantal bezoekers 111079

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Borneo en China (2 maanden)

22 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Lapland 2012

20 Mei 2010 - 31 Mei 2010

California 2010

22 September 2009 - 29 April 2010

Mijn gevecht tegen borstkanker

15 April 2009 - 12 September 2009

Zuid Amerika 2009

07 April 2008 - 07 April 2009

Canada 2008

10 Oktober 2005 - 10 Oktober 2006

Zuid oost Azie en Nieuw Zeeland 2006

01 Oktober 1997 - 22 November 2003

Waar de 'itch' begon... 1997

Landen bezocht: