Pink Party - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Pink Party - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Pink Party

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

12 Mei 2010 | Nederland, Haarlem

Het is de ochtend na het feest en een straaltje licht piept langs de gordijnen de slaapkamer binnen. Mijn benen zijn nog moe maar ik kan niet meer slapen en besluit naar beneden te gaan. De rest van huize Velink is blijkbaar nog in diepe coma en ik begin aan het opruimen van de keuken. Mmm.. het afwaswater is nog verdacht warm denk ik en dan zie ik aan de rode cijfers van de magnetron dat het ook pas 7:45 is! Dan is dat sopje wat we om 5 uur gemaakt hebben nog wel warm ja :s 'Fuck, heb ik maar 3 uur geslapen?' Een middagtukkie én redbull is blijkbaar genoeg om eens goed door te halen ;) Ik ruim wat op en rond 9 uur laat ik Abe even uit. Maar goed dat de rest van de dijk ook nog slaapt want ik loop lichtelijk voor paal in Bobs badjas en mn hakken ;) We zijn snel terug, Abe heeft een flinke kater van alle knakworstjes en chips van die avond!

Wat een feest!!
Thijs ging al vroeg weg op zaterdag en omdat ik pas rond etenstijd mocht komen heb ik het huis gepoetst en 2kg gehaktballen gedraaid (in een andere volgorde :)) Thijs kwam me van het station halen en we reden naar de ark waar bij aankomst mijn mond helemaal open viel van verbazing. Zo'n kleine 500 roze ballonnen versierden de ark van binnen en buiten. Het pad naar de voordeur was gemarkeerd met helium ballonnen en op een bord boven de deur stond: 'Linda is girlpower, en Thijs is ook een kanjer!' Tranen wellen op als ik het huis binnenloop waar het er al even prachtig uitziet! Zelfs het 'kleinste kamertje' is versierd, ongelofelijk! Abe loopt er ook parmantig bij met roze lintjes om zijn nek waar hij eigenlijk niet zo heel gelukkig mee is. De muur hangt vol lieve kaartjes van alle mensen die aan ons gedacht hebben en ik word er helemaal stil van. Ik besef me dat Thijs en zijn familie zich enorm hebben ingespannen om het zo prachtig te krijgen als het is en dat grijpt me aan.

Als mijn ouders er beiden zijn ga ik me snel in mijn jurk hijsen om mijn entree te maken. Eén keer in mijn leven wil ik stralend in een prinsessenjurk en hakken de trap aflopen. Gelukkig is het gat onder mn oksel een stuk kleiner en kan ik het met een pleister afplakken. Het huis stroomt meteen vol met mensen wat de spanning lekker opvoert en zo loop ik met een enorme boei de trap af gevolgd door een hoop flitsen. Op maar liefst 5 filmpjes ben ik vanaf verschillende hoeken te bezichtigen, allen even prachtig ;)

Om half 11 wordt er een toost uitgebracht waarbij Thijs een prachtige speech houdt. Ik ben inmiddels al goed lam van de overgebleven roze shotjes en kom dan ook niet echt uit mijn woorden. Ik kijk hem verliefd aan en eigenlijk is dit een prachtig moment om hém te bedanken voor al zijn steun en toeverlaat. Dat ik dankzij hem de moeilijke keuzes kon maken. Omdat het allerbelangrijkste is dat ik samen met Thijs oud kan worden!

Daarna gaan we naar buiten voor het kado, waar ik na het uitpakken van een roze toeter de hoes van een prachtige zilverkleurige fiets mag halen. 21 versnellingen, voorveren, een gelzadel en een spatbord dat niet met touwjes aan de bagagedrager vastzit ;) Supergelukkig ben ik!! We gaan weer terug naar binnen en ik bedank iedereen voor dit mooie kado. Er wordt tot in de vroege uurtjes gedanst en gedronken en ik geniet enorm! En wat ziet iedereen er mooi uit in verschillende kleuren roze!! Na 10 flessen wijn, 2 flessen wodka en 30 liter bier wordt er om 4 uur langzaam een einde aan het feestje gebreid...en duiken we om 5 uur moe en tevreden ons bed in! Dit was de mooiste dag uit mijn leven!


Iedereen: Ik vond het hartstikke leuk dat jullie er allemaal waren en er zo mooi uitzagen. Bedankt voor de mooie kadootjes!!Het was een topavond.

Kus

Foto's: http://thijsenlinda.mijnalbums.nl/




















  • 12 Mei 2010 - 12:49

    Ilse:

    T was een mooi feestje :) Leuke foto's ook....behalve die van ons dan haha had je geen leukere?

  • 12 Mei 2010 - 13:08

    Wynke:

    Lieve Linda, wat fijn dat je zo'n leuk feest hebt gehad en wat een mooi cadeau!
    Je hebt het verdiend.
    Groetjes

  • 12 Mei 2010 - 13:21

    Edith En Niko:

    Hallo Linda en Thys,

    Wat jammer dat ik er niet bij was, en wat heerlijk dat het zo,n geweldig markeerpunt is.
    Ik zal je leuke berichtjes missen hoor.
    Hopelijk na de laatste uitslag kunnen jullie je leven weer oppakken.
    Veel liefs van ons

  • 12 Mei 2010 - 13:21

    Herman:

    Lieve Linda....

    Het was je van harte gegund, je zag er prachtig uit,en je droom, een roze knal feest is helemaal uitgekomen!!!!!

    Kus de Velinkjes

  • 12 Mei 2010 - 13:36

    Ilse 2:

    Hee Linda!
    Mooi dat je zo'n leuk feestje heb gehad! En een mooie fiets natuurlijk ;) haha de Velinkjes waren wel zenuwachtig dat je hem al eerder zou ontdekken! :D

    Dikke kus en tot de volgende keer! (dan gaan we kolonisten ;))

  • 12 Mei 2010 - 14:25

    Tessa:

    Lieve Linda! Ik had al gehoord dat je feest een succes was. Echt heel gaaf idee. Doornroosje en Assepoester verbleken naast jou verschijning! Ben benieuwd naar de filmpjes.
    Ik wens je ook alvast heel veel plezier op vakantie met jullie pap!
    Xxx

  • 12 Mei 2010 - 14:30

    Kevin:

    Hey Lin.....
    Blij dat je zo genoten heb van je feest....
    Was echt Super om je zo te zien stralen toen je de trap af kwam in je jurk..!!!
    En nogmaals, je verdiend het...!!!

    Kus......

  • 12 Mei 2010 - 15:13

    Jovannie:

    Hee Linda.

    Veel plezier met je nieuwe fiets. Leuk dat je zo'n gaaf feest hebt gehad.

    Groetjes,
    Jovannie.

  • 12 Mei 2010 - 20:18

    Frank En Hiz:

    was een topfeest!!!!!!!!!!!!
    en dat je er super van genoten hebt, das het allerbelangrijkste.
    liefs

  • 12 Mei 2010 - 21:26

    Sonja:

    Lieve Linda,

    Ik vind je ook echt een kanjer en vond het heel jammer dat ik niet bij je feestje kon zijn! We doen het gewoon nog eens dunnetjes over in Haarlem.

    Dikke kus

  • 13 Mei 2010 - 07:47

    Martijn:

    Lieve Lin,

    Wat fantastisch dat je droom is uitgekomen. Super dat het zo'n mooi feest is geworden.

    Chris en ik baalden dat we er niet bij konden zijn.

    Dikke kus
    Chris & Martijn

  • 13 Mei 2010 - 07:48

    Monique :

    Ha lieve Linda,
    Had al van je vader en Juliette gehoord wat voor feest het is geweest! Echt super! Heb ook ongeveer 100 foto's bekeken die hij gemaakt heeft. Wat zag alles (vooral jij) er mooi uit.
    Dit feest zul je nooit vergeten.
    Veel plezier in Amerika volgende week.
    knuffel van ons uit Zelhem

  • 13 Mei 2010 - 19:57

    Christine:

    Jeetje, we hebben echt wat gemist!! Vind het echt super jammer dat we je niet de trap af hebben zien komen in je mooie roze jurk!! Zoiets is onmisbaar.....
    Ik wilde je nog wel even zeggen dat ik/we je een kanjer vinden!
    Hele dikke zoen Martijn en Christine

  • 16 Mei 2010 - 13:36

    Stefan En Hedwig:

    Hoi Linda en Thijs,

    Fijn dat jullie feest zo heerlijk is geweest!!!!

    Vele groetjes uit het zuiden!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Live your life to the fullest!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 111079

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Borneo en China (2 maanden)

22 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Lapland 2012

20 Mei 2010 - 31 Mei 2010

California 2010

22 September 2009 - 29 April 2010

Mijn gevecht tegen borstkanker

15 April 2009 - 12 September 2009

Zuid Amerika 2009

07 April 2008 - 07 April 2009

Canada 2008

10 Oktober 2005 - 10 Oktober 2006

Zuid oost Azie en Nieuw Zeeland 2006

01 Oktober 1997 - 22 November 2003

Waar de 'itch' begon... 1997

Landen bezocht: