Snowboarden tussen de kuren door, eitje! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Snowboarden tussen de kuren door, eitje! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Snowboarden tussen de kuren door, eitje!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

12 Februari 2010 | Nederland, Haarlem

Het is 2:00 s' nachts als ik terugkom van het toilet. Ik probeer weer in te slapen maar ik zie elk uur voorbij komen. Als Thijs z'n wekker om 6 uur afgaat heb ik koud een uurtje geslapen maar dat lukt me hierna niet meer. Bij de gedachte aan een lekker ontbijtje word ik geprikkeld op te staan en om 8 uur sta ik al eitjes te bakken en sinaasappels te persen :) Dankzij de overgangsklachten heb ik in ieder geval wat aan mn dag!

Wie had van tevoren gedacht dat ik tijdens de kuren nog op m'n snowboard zou staan? Afgelopen zaterdag heeft papa zijn 3 dochters in de vroege uurtjes meegenomen voor een dagje Winterberg in Duitsland. Om 12 uur stonden zij op de latten en ik en Ana op snowboards. De sneeuw was niet te vergelijken met die in Whistler maar met een meter sneeuw zeker niet verkeerd. Het was een heerlijk dagje met duitse Bratwursten als lunch (bedankt pap)
Al lagen de zussen in de auto helemaal voor pampus, kwiek vogeltje kon paps op de terugweg nog wel een dikke 3 uur aan de praat houden! Waardoor ik die avond geen last had van slapeloosheid ;)

Aan energie ook geen gebrek, zo had ik afgelopen week een druk schema.
Maandag eerst weer een bezoekje aan de lymfetherapeut, daarna een start gemaakt in de keuken door de randjes van het plafond en de muren te witten. Deze heb ik dinsdag na het sporten een hele middag staan inkleuren met een verfroller zodat ik woensdag kon rechargen voor de chemo van donderdag. Dat was gisteren en nummer 5 valt tot nu toe erg goed, nog 1 te gaan! Laat ik nou net op de dag van deze chemo m'n eerste spaanse les hebben. Maar ook dit heb ik weer goed doorstaan en ik was zelfs de enige die het jammer vond dat we geen huiswerk meekregen :lol:

Verder begint mn gespreksstof een beetje tot nul te dalen en zijn de enige dingen die ik Thijs s' avonds kan vertellen dat ik Vicky gewassen heb (ze hing als een nat katje te drogen en ik was bang dat ze haar volume niet meer terug zou krijgen ;) ,dat ik dingen gekocht en geruild heb en dat ik het poepplekje van de hond van de buren op ONS dakterras afgebakend heb met sateprikkers en bleekmiddel. Ik heb ook wel weer behoefte om aan het werk te gaan en heb dan ook regelmatig contact met de manager van Nespresso Amstelveen! Hopelijk kan ik in April weer aan de slag?

Tot dan: lezen, schrijven, wassen, poetsen, sporten en weer helemaal opknappen!

Kus allemaal en bedankt voor de motiverende woorden te gaan schrijven, ik ben bezig m'n reisverhalen te bundelen in een boek.

ps: wie is de gulle gever van 200 extra foto's op dit weblog???

  • 12 Februari 2010 - 13:30

    Monique Visser:

    Ha Linda,
    Had al van je vader gehoord dat jullie een super dagje wintersport hebben gehad.
    Nu nog maar 1 kuurtje te gaan en dan heb je meer dan het grootste stuk erop zitten.
    Leuk dat je aan spaanse les bent begonnen.Niet zo'n erg moeilijke taal en snel te leren.
    Wens je de komende tijd sterkte en hoop dat je je niet al teveel verveelt! Veel groeten van ons allemaal. Knuffel,
    Monique

  • 12 Februari 2010 - 16:22

    Sonja:

    He Linda,

    Gelukkig is het einde een beetje in zicht en voel je je goed. Hoe gaat het met je Spaans? Weet het je het allemaal nog een beetje? Misschien dat ik toch ook wat lessen ga volgen.

    Kus

  • 12 Februari 2010 - 20:37

    Martijn:

    You go girl.
    Echt knap hoe je je overal door weet te slaan. we benne trots op je.

    Groeten,
    Martijn

  • 12 Februari 2010 - 21:01

    Frank En Hiz:

    das nog eens girlpower!
    wauw, waar haal je de energie vandaan?
    al last van de overgang? nee, toch..
    verder goed bezig!
    gr

  • 13 Februari 2010 - 03:49

    Noi En Aad:

    Lieve Linda,
    Lekker druk en op z'n tijd ontspannen. Te gek, snowboarden in Duitsland en aan braatworst is voor mij ook al heel lang geleden. Begin je nu een beetje mollig te worden of lijkt dat maar zo? Hoe dan ook, 5 down one to go!! Nog even alles op alles voor een eindsprintje. Zet 'm op!!
    Dikke zoen en knuffels van Noi en mij.
    XXX

  • 14 Februari 2010 - 13:19

    Edith En Niko:

    Lieve Thys en Linda,
    Wat een goed idee Linda om je verhaal te bundelen
    Het zal vooral een belangrijk document worden voor jonge mensen die zo een voorbeeld kunnen hebben, hoe het ook kan.
    Zullen we vogende week een keer bellen.

    enne zolang je je energie lekker kwijt kunt ,is het alleen maar prima x x x E en N

  • 18 Februari 2010 - 21:47

    Kris:

    Haha ik vind je niet mollig hoor schoonzusje! ;) (Al lijkt dat inderdaad wel een beetje op de 1e foto, maar schijn bedriegt!)

    Maar wat ben jij een nerdje zeg.. Jammer dat je geen huiswerk hebt!?! Je kan ook té enhousiast zijn he ;)

    Kus!

  • 19 Februari 2010 - 15:59

    Christine:

    Bedankt voor jullie schattige verjaardagskaartje! Echt super leuk.
    Ik lees elke keer vol verwondering je verhalen, wat een kracht en energie!! En wat heerlijk dat je nog even in de sneeuw hebt gelegen.
    Ik zie je volgende week!
    Zullen we dan lekker gaan catannen??
    Dikke zoen

  • 19 Februari 2010 - 16:09

    Chubbie:

    Ja die foto gaat er af hoor!! ;) En ik ben inderdaad molliger aan het worden...hamsterwangen en over-de-riem-hangende vetrollen....blame it on the chemo! Mijn excuus geld nog een maand :lol: kus

  • 08 Maart 2010 - 16:59

    Sanne:

    he zussie
    wat een leuk verhaal en de fotos zijn ook leuk wil je die x na me mailen??tot snel xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Live your life to the fullest!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 111079

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Borneo en China (2 maanden)

22 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Lapland 2012

20 Mei 2010 - 31 Mei 2010

California 2010

22 September 2009 - 29 April 2010

Mijn gevecht tegen borstkanker

15 April 2009 - 12 September 2009

Zuid Amerika 2009

07 April 2008 - 07 April 2009

Canada 2008

10 Oktober 2005 - 10 Oktober 2006

Zuid oost Azie en Nieuw Zeeland 2006

01 Oktober 1997 - 22 November 2003

Waar de 'itch' begon... 1997

Landen bezocht: