Kwiek vogeltje - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Kwiek vogeltje - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Kwiek vogeltje

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 Januari 2010 | Nederland, Haarlem

Het is een week na de chemo en ik heb weer iets meer in de bank gehangen dan de voorheen. Daarnaast weet ik nu ook precies hoe het voelt om als een oud dametje s'nachts te liggen draaienkonten omdat ik niet kan slapen. Komt het niet door de dexamethason of de opvliegers dan wel door het feit dat ik niet meer lekker met m'n knuistjes onder mn kin mag liggen. Stropt de afvoer van de lymfeklieren, en dat willen we niet hè :? Dus slaap ik voortaan als een dooie pier, met gestrekte armen en benen. Top!

Als ik niet naar de fysio of de 'sportschool' ga hou ik mij bezig met wat er gekookt of gekocht gaat worden die dag ;) Zo kocht ik laatst 3 verschillende joggingbroeken voor Thijs, 2 bij de hema en 1 bij de bristol, voor wat keuzemogelijkheden! Hij past ze aan en ik heb de dag erop weer 30 minuten beweging om er 2 terug te brengen. Nu is dit niet de beste tactiek om als vrouw uit de stad te blijven en geld te besparen.. want de handdoeken en theedoeken van de hema zijn in de aanbieding en zodoende staat er ergens in huis nog een tasje verdekt opgesteld, te wachten om langzaamaan geleegd te worden ;) In my defense: sommigen theedoeken waren hoognodig aan vervanging toe!

Afgelopen dinsdag ben ik wél naar de 'sportschool' geweest voor een conditietest, en dat 4 dagen na de chemo! 20 minuten sneeuwkrabben met één arm was een goeie opwarming maar zorgde er ook voor dat ik wat slapjes aankwam bij de sportschool. Maar dankzij de kaassoufle uit het restaurant, die mijn energiepeil een boost moest geven, was ik binnen 10 minuten weer het kippetje en klaar voor de test. Op een afstand van 9m moest ik zoveel mogelijk rondjes lopen en de uitslag hiervan werd verwerkt in een tabelletje naast mn gewicht (ai), mijn leeftijd en lengte. Met een zelfvoldane grijns en een score van 84% ( de kwieke mens haalt 100%) verliet ik de sportschool. Dit vogeltje is nog hartstikke fit man!
























































  • 29 Januari 2010 - 13:13

    Ilse:

    Kwieker vogeltje dan ik hoor ;)

  • 29 Januari 2010 - 13:47

    Jovannie:

    Heeeey Linda.

    Hartstikke goeie score!!

    Groetjes,
    Jovannie.

  • 29 Januari 2010 - 14:21

    Ingrid:

    bewondering hoor, ik denk niet dat ik zo'n score haal....

  • 29 Januari 2010 - 14:22

    Herman:

    Als werken nog even niet gaat, wil ik je adviseren te gaan schrijven, een collum bijvoorbeeld.

    Linda je hebt er aanleg voor!!!

    Groetjes uit Amsterdam

  • 29 Januari 2010 - 15:27

    Sonja:

    Zo fit als een hoentje dus. Ik had ook niet anders verwacht.

    Kus Sonja

  • 29 Januari 2010 - 15:28

    Edith En Niko:

    Hoi Kwiek vogeltje,

    Je gaat er fantastisch doorheen en je bent nu dik over de helft,gefeliciteerd!!!!!.
    Kus van Ons

  • 29 Januari 2010 - 16:04

    Franka En René:

    Als je om de zoveel jaar je pc eens opschoont, kom je soms nog ouwe mails en adressen tegen. Een beetje nieuwsgierig worden en je zit dan zo maar op jouw site. Het laatste wat wij van je hoorden was toen je voor het eerst met Thijs de aardbol over ging reizen. En dan nu al die ellende over je heen, waar je zo enorm positief mee omgaat. Klasse Linda! Het zal wel je spannendste reis tot nu toe zijn, maar jouw instelling zorgt er ongetwijfeld voor dat je in no time weer nieuwe bestemmingen gaat verkennen! Remember us...??

    groeten,
    Franka en René

  • 29 Januari 2010 - 18:23

    Kris:

    You go girl!
    Ik heb laatst ook 3 joggingbroeken gekocht (voor mezelf) maar die waren allemaal te groot! :D Ik herken mijn broekmaat niet meer terug! :D Maareh, heb jij tijd om ze voor mij terug te brengen? Want ik heb het druk ;) Haha!
    En toch maar die nieuwe theedoeken gekocht? Ben benieuwd hoe Thijs reageert! ;)

    Kus!

  • 30 Januari 2010 - 08:08

    Aad En Noi,:

    Goed zo Linda!!
    Eens een tijgerin, altijd een tijgerin.
    Gewoon doorgaan en voor je het weet is alle ellende over.
    Dikke zoen van ons uit Pai. XXX

  • 30 Januari 2010 - 11:21

    Christine:

    Hé kwiek vogeltje,
    Je hebt nu al heel wat kwaliteiten ontwikkelt.. schrijfster, sporter en personal shopper (volgens mij kan je ook zo aan de slag als arts).
    Zet hem weer op, Liefs

  • 30 Januari 2010 - 11:32

    Stefan En Hedwig:

    Hoi Linda!

    Jeetje wat een resultaat na de 4e chemo ! Je bent veel kwieker dan wij!!!
    Knap hoor!

    En over theedoeken,.. die heb je nou eenmaal nodig! Dus voor de dag met die tas en showen die blitse dingen! ;-)

    Groetjes uit het zuiden.

  • 30 Januari 2010 - 12:24

    Dieuw&Thijs(andere):

    Woow! goed idee ja, ga als columniste aan de gang! Verhalen van zo'n bijzondere meid wilt iedereen wel lezen!

    Dikke kussen T&D

  • 01 Februari 2010 - 11:25

    Sanne:

    he zussie
    zelfs de chemo krijgt jou nie plat,fit vogeltje hoor,fitter als ik denk haha!tot snel lieverd xxx

  • 01 Februari 2010 - 16:42

    Ilse:

    Ik ben het wel eens met Herman, Dieuw en Thijs..volgens mij zou je een heel goede columniste zijn!
    Misschien in een blad als de Yes of Vriendin ofzo ;)

    xx Ilse (jup weer die van Kris)

  • 03 Februari 2010 - 15:20

    OPA:

    Blijven oefenen meid.Het komt goed

  • 07 Februari 2010 - 14:58

    Sigrid En Luca:

    Ook wij zijn hartstikke trots op je! En ik sluit me helemaal aan bij de rest,.. je schrijft echt ontzettend leuk en relativerend over je gevecht met deze rotziekte.
    Als je het leuk vindt kunnen we misschien binnenkort een keertje "meeten", heb je al zo lang niet meer "live" gesproken. Gaan we samen theedoeken shoppen in Haarlem, ofzo? Lijkt me gezellig.

    Dikke knuffels van Luca en mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Live your life to the fullest!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 111079

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Borneo en China (2 maanden)

22 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Lapland 2012

20 Mei 2010 - 31 Mei 2010

California 2010

22 September 2009 - 29 April 2010

Mijn gevecht tegen borstkanker

15 April 2009 - 12 September 2009

Zuid Amerika 2009

07 April 2008 - 07 April 2009

Canada 2008

10 Oktober 2005 - 10 Oktober 2006

Zuid oost Azie en Nieuw Zeeland 2006

01 Oktober 1997 - 22 November 2003

Waar de 'itch' begon... 1997

Landen bezocht: