Fysio, conditietraining en spaanse les - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Fysio, conditietraining en spaanse les - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Fysio, conditietraining en spaanse les

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

22 Januari 2010 | Nederland, Haarlem

Jaaah, we zijn over de helft!! En om dat te vieren heb ik mezelf maar getrakteerd op een nieuwe broek ;) Mijn eerste skinny jeans, ja ik weet het, ze zijn inmiddels niet meer hip maar ik loop altijd achter de mode aan, who cares!

Kuur 3 is inmiddels weer goed doorstaan met een iets langere opkrabbelperiode dan wel door de naweeen van Oud en Nieuw, maar verder is het goed te behappen zolang ik me rustig houd. Tot nu toe is het kotsbakkie aan mij nog niet besteed maar smaakt alles nog zo goed dat ik zelfs 3 kg aangekomen ben!

Met chemo 4 net achter de rug is er nu weer even een tijd van lezen en schrijven aangebroken. Daarnaast doe ik een boodschapje (want Thijs werkt inmiddels) en zorg ik als een ware moeke dat het potjes s'avonds op tafel staat. En dat alles op zn 11 en 30st ;) De kalender staat inmiddels ook volgekrabbeld met afspraken dus ik heb het nog best druk. Door de chemo heb ik namelijk toch wat last van vochtophoping onder mn oksel waardoor ik 2 keer in de week naar de lymfefysiotherapeut mag om dit te verhelpen. Mede dankzij die vreetbuien (ik kan het niet helpen het komt allemaal door de chemo) leek het me wel een goed idee om mijn conditie wat op te krikken en kan ik vanaf volgende week ook nog eens 2 keer in de week terecht bij een sportschool onder begeleiding! Tussendoor dacht ik nog wel tijd te hebben om 1 keer in de week spaanse les te gaan volgen, maar dit begint pas bij kuur 5. Ambiteus he?

Tijdens de 4e kuur heb ik tegenstanders pap en Kris flink ingemaakt door 4 potjes kolonisten te winnen maar werd ons toch verzocht niet teveel te schreeuwen omdat de zusters dan paniekerig worden en denken dat ik dood neerval ofzo :? Ook werd mij ineens verteld dat ik bij het toedienen van het oranje zakje mijn hand echt goed recht moet houden! De reden; Als het goedje langs de ader gaat lopen kan het een deuk in mn arm veroorzaken :shock: WAT!! Toen ik alledrie de zakken binnen had voelde ik me wel suffig maar ik bleek gewoon honger te hebben, want toen Kris en ik ons tegoed hadden gedaan aan patat van Mc Donalds knapte ik daar meteen van op!

Superleuk dat iedereen nog steeds volgt al heb ik niet heel veel spannende dingen meer te vertellen.
Maar das goed nieuws toch? ;)

Dikke kus








  • 22 Januari 2010 - 15:41

    Mam:

    lieverd, Wat ben je toch ondernemend en goed bezig. Maak maar lekkere potjes voor man lief en eet je maar lekker rond. alle liefs XXX

  • 22 Januari 2010 - 16:58

    Frank En Hiz:

    Goed bezig!
    En beter dat je maar aankomt ipv dat je afvalt. Na je chemokuren wordt dat allemaal weer normaal. En je bent over de helft!
    positieve instelling werkt natuurlijk ook positief op je lichaam. kreeg je Thijs nog een beetje mee vorig weekend????

  • 22 Januari 2010 - 17:58

    Christine:

    Ik vind je ontzettend dapper!! Sterkte met het verwerken van de 4de chemo.
    Ik vond het erg gezellig dat je er van de week was en we moeten snel een avondje catannen afspreken.
    Liefs

  • 22 Januari 2010 - 18:22

    Stefan En Hedje:

    He lin, ik neem aan dat dit nog steeds spannend genoeg is. wij volgen het nog steeds met veel belangstelling en wensen je het allerbeste toe !!!

    You're a winner !!!

    gr
    stefan (en Hedje)

  • 22 Januari 2010 - 18:38

    Vanessa:

    Hola chica :-)

    Super leuk spaans les.

    Tot snel weer.

    Xx

  • 22 Januari 2010 - 18:50

    Kris:

    Wacht maar, volgende keer win ik weer! ;)

  • 22 Januari 2010 - 18:51

    Edith:

    Hoi Linda en Thys,

    Gefeliciteerd met je baan thys,kun je je wel op je werk concentreren?
    linda je doet het volgens het boekje en ik hou van je humor en doorzettingsvermogen.
    houd er rekening mee dat de vermeoidheid bij de laatse kuren het meest zijn en blijkbaar heb je je smaak nog, heerlijk.
    Het gaat goed meissie.

    kus van ons voor jullie

  • 23 Januari 2010 - 15:23

    Sonja:

    Je bent in ieder geval lekker bezig. Ach, het houd je van de straat. Niet te veel Spaans gaan oefenen hoor, want dan hou ik je niet meer bij. Ik ga denk ik maar aan de zelfstudie.

    Kus Sonja

  • 25 Januari 2010 - 11:08

    Simone:

    Hoi Linda,

    Tjee, wat ben jij sterk! Hoorde van Dieuwke dat je af en toe ook nog staat te klussen in huis.. :) Veel sterkte.
    liefs,

    Simone

  • 25 Januari 2010 - 15:39

    OPA:

    Dapper,dapper,Ga zo door je bent een echte kanjer.Ik steek nog bijna elke dag een kaarsje op zou het toch helpen???
    Gr opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Live your life to the fullest!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 111079

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Borneo en China (2 maanden)

22 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Lapland 2012

20 Mei 2010 - 31 Mei 2010

California 2010

22 September 2009 - 29 April 2010

Mijn gevecht tegen borstkanker

15 April 2009 - 12 September 2009

Zuid Amerika 2009

07 April 2008 - 07 April 2009

Canada 2008

10 Oktober 2005 - 10 Oktober 2006

Zuid oost Azie en Nieuw Zeeland 2006

01 Oktober 1997 - 22 November 2003

Waar de 'itch' begon... 1997

Landen bezocht: