Voortaan Vicky? - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Voortaan Vicky? - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Voortaan Vicky?

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 November 2009 | Nederland, Haarlem

Dankzij een fijn pillenschema voor de eerste 4 dagen en een goeie respons op de chemo behoorde ik gelukkig niet tot de groep mensen met een kotsbakkie naast hun bed/bank/bord. Aan eetlust geen gebrek! Ik ben zelfs zó dankbaar dat alles nog lekker smaakt dat ik laatst toch bijna het 'bakkie' kon gebruiken omdat ik me propvol had gevreten ;) Kom niet aan mijn eten want dan kom je aan mij!

Eigenlijk waren de enig bijwerkingen wat maagzuur en vermoeidheid, beetje nutteloos voor het schrijven van een boek :? Na die eerste week kwam de energie weer opborrelen en ben ik als een ware huisvrouw aan het koken en poetsen in huis. Op het programma staat nog; het witten van de muren en het schuren en verven van het verrotte raamkozijn in de badkamer. Daarna kan ik door naar de keuken, er is gelukkig genoeg op te knappen!

Inmiddels is de hele familie meegeweest naar de pruikshop om iets leuks uit te zoeken voor me. In 2 uur tijd passerden 30 pruiken mijn hoofd en zagen we een hoop verschillende Linda's, die allemaal vastgelegd werden op de foto ;) Na de mailuitwisseling van foto's was de competitie sterk. Zo was Pam erg populair onder familieleden gevolgd door Ilse en Vicky door vrienden. Filippa heeft ook nog even in de race gezeten maar Thijs vond haar 'matje' niet mooi!?

Iedereen hartstikke bedankt voor het meedenken en stemmen op de meiden! Na lang wikken en wegen denk ik toch dat het Vicky gaat worden omdat ik met mijn haar nooit een Vicky zou kunnen kweken en omdat ze gewoon hip is. Zul je zien dat mijn haar ook niet gaat uitvallen :roll: maar dan hebben we in ieder geval een leuk dagje gehad ;) So far so good!

Dikke kus

ps: de meiden zijn hieronder te zien.

  • 29 November 2009 - 14:50

    Mam:

    Hai lieverds, wordt jullie huis toch nog een paleisje. Pas op met al dat geschuur voor je arm hè. Dikke kus mam en Ron X

  • 29 November 2009 - 16:55

    Ilse:

    Ilse lijkt helemaal niet op Ilse :))) Ja Vicky is cool, moet toch ook zeggen dat Fillipa dit keer beter staat 9maar idd dat matje ja). Go Lin!!! xxxxxxxx

  • 29 November 2009 - 17:28

    Kris:

    Ik sta dr helemaal achter! Hij is inderdaad het hipst..! ;)

  • 29 November 2009 - 17:32

    Frank En Hiz:

    ja Vicky is het leukste!
    wat fijn dat het goed gaat met kuren.
    groetjes

  • 29 November 2009 - 18:15

    Jovannie:

    Vicky staat je zeker leuk!!
    Ik ben blij dat je niet zo beroerd bent geweest van je eerste chemo.
    Veel succes met het schilderwerk in jullie huis.

    Groetjes,
    Jovannie.

  • 29 November 2009 - 18:20

    Stefan En Hedwig:

    Jeetje linda, de keuze is reuze! Tja ik denk dat ik de Vicky ook het meest Linda vind... Nu maar hopen dat het misschien uiteindelijk niet zal hoeven! Ik vind je superstoer, maar dat wist je al, en ik vind het ook ontzettend knap dat het hele kuren zo krachtig en positief weet te dragen!! Inderdaad, volg wel het advies van jouw moeder op! doe je wel voorzichtig met al dat klussen!!
    Groetjes uit het Zuiden.

  • 29 November 2009 - 21:20

    Cynthia:

    jaaah Vicky, maar dat wist ik eigenlijk al een beetje..
    Superleuk!
    En mocht je haar niet uitvallen dan doede em toch voor de leuk erbij! ;)

  • 29 November 2009 - 21:42

    Dieuwke:

    He Linda aka Vicky, wat goed om te horen dat je een goede start hebt gemaakt met de chemo. Weer een opsteker!! Ik blijf voor je duimen down under! Dikke kus

  • 30 November 2009 - 05:51

    Noi En Aad:

    Hi lieve Linda en Thijs,
    We zijn erg blij dat je je zo goed voelt, ondanks de behandeling.
    Echt te gek!! Wij vinden echter dat pruik "Anneke" je het leukst staat. Wij vinden Vicky er te veel als een pruik uitzien.
    Nou ja, zie maar.
    Dikke zoen en knuffels van ons. XXX

  • 30 November 2009 - 08:22

    Thamar:

    Ik vind je een topper!
    Zo sterk en vol overgave... Ga zo door.

    X Thamar

  • 30 November 2009 - 08:44

    Ingrid:

    Hoi,

    Het staat je echt heel leuk, blij dat je het allemaal zo goed doorstaat, als je energie kwijt wil dan weet ik ook nog wel wat klusjes hoor!!

    xxx Ingrid

  • 30 November 2009 - 15:41

    Sonja:

    Nou je kan een hoop kanten op met al die verschillende kapsels. Ze staan in ieder geval goed. Doe mij ook maar zo een pruik, want dan zit mijn haar in ieder geval altijd goed ;-). Heel veel succes verder en gelukkig voel je je al weer een stuk beter.

    Kus

  • 30 November 2009 - 16:26

    Wynke:

    Hoi Lin, ik doe ook nog even een duit in het zakje; ik vind dat Anneke je een beetje stijf staat en dat past volgens mij helemaal niet bij je. Hoop idd dat het niet nodig is.
    Fijn dat je lekker kan eten. Geniet ervan!
    Liefs Wynke

  • 30 November 2009 - 19:59

    Thijs (die Ene):

    He lieverd, heb echt bewondering voor hoe je er mee om gaat hoor!

    X thijs

  • 01 December 2009 - 18:47

    Diane:

    Hele goede keus meid.Helemaal mee eens.Blij voor je dat t met de bijwerkingen meevalt. Ga zo door meiske je doet t geweldig.Enne....Smakelijk eten.Dikke knuf voor jullie. X

  • 01 December 2009 - 19:27

    Shana:

    ik vind vicky je erg leuk staan maar ik hoop toch dat je haar niet nodig hebt. ik vond sommige pruiken niks maar als je vickie moet gebruiken, geen zorgen. Ze is echt super tof. ik ben trots op je nichtje!

  • 01 December 2009 - 19:46

    Christine:

    lieve lin,
    Goede keuze!! Knap koppie! Maar hopelijk kan het gewoon in de kast verstoffen.
    Wens je weer heel veel sterkte toe! Ik heb ontzettend veel bewondering voor je.
    Dikke zoen

  • 03 December 2009 - 20:49

    Merel:

    Leuk joh jou zo met al die pruiken! Vicky vind ik ook wel het leukst van allemaal staan! Ik zie je (met pruik?) iig met de kerst!

  • 07 December 2009 - 11:01

    Brian:

    Hoi Linda,
    Super om jullie weer gezien te hebben. En geweldig om zo'n goede jongen aan jou zij te zien die mee vecht.
    Vond Vicky zelf ook het mooiste, maar een Sinead O Connor look zou jij ook super staan hoor. Tot gauw weer. Knuffel voor jullie.

  • 12 December 2009 - 14:12

    Debbie En Peter:

    He Lin,
    Wat lees ik nu allemaal!!Ik ben niet zo'n trouwe hyver en het nieuws bereikt ons nu pas. Waar iedereen al van de eerste schrik is bekomen zit ik hier totaal in shock met een grote brok in mijn keel en tranen in mijn ogen jou verhalen te lezen. Ik heb enorm veel respect voor de manier waarop je dit gevecht bent aangegaan en aan het strijden bent. Gelukkig heb je, zoals ik het lees, een enorme kei van een kerel naast je staan en hoef je dit niet alleen te doen. Wij wensen jullie heel veel sterkte toe en denken aan jullie. Heel veel liefs van Debbie, Peter, Sofie en Fleur Millenaar

  • 15 December 2009 - 16:18

    Nathalie:

    Hey, dat staat je heel erg goed man!! Top meid!!

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Live your life to the fullest!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 111079

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Borneo en China (2 maanden)

22 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Lapland 2012

20 Mei 2010 - 31 Mei 2010

California 2010

22 September 2009 - 29 April 2010

Mijn gevecht tegen borstkanker

15 April 2009 - 12 September 2009

Zuid Amerika 2009

07 April 2008 - 07 April 2009

Canada 2008

10 Oktober 2005 - 10 Oktober 2006

Zuid oost Azie en Nieuw Zeeland 2006

01 Oktober 1997 - 22 November 2003

Waar de 'itch' begon... 1997

Landen bezocht: