So incredible!! A miracle looking in my life... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu So incredible!! A miracle looking in my life... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

So incredible!! A miracle looking in my life...

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

09 November 2009 | Nederland, Haarlem

De zon probeert een beetje door te breken en ik heb een goed gevoel over vandaag. Behangen met 9 Pink-Ribbon armbandjes en een gedroogd klavertje 4 in mijn dagboek gaan we op pad naar het ziekenhuis, weer een spannende uitslag!

We zitten in dezelfde kamer waar we vorige keer die vreselijke uitslag kregen. Het duurt even en we bazelen wat over de contactdoos achter ons waar een sticker 'prefererend' opgeplakt is???? Dan komt de dokter binnen en vraagt hoe ik me voel? 'Ja, goed!' zeg ik opgewekt, waarop hij erachteraan flapt dat de uitslag ook goed is!!! Geen enkel kliertje is 'vies', nee, alles is superschoon dankzij de uitstekende werking van mijn schildwachtpoortje!!Al jubelend trappel ik met mijn voeten op de grond en daarna kus ik Thijs die met betraande ogen ook erg blij is met deze uitslag. De dokter verteld ons nog wat maar ik hoor het niet meer, ik wil buiten op straat huppelen, iedereen bellen en het van de daken schreeuwen!DEZE SLAG IS VOOR MIJ, EN DE KOMENDE OOK! In de gang klap ik handjes met papa en krijg ik een dikke knuffel van Thijs. Als we wachten op Kris (die ook in het ziekenhuis is) komt papa vrolijk teruggehuppeld nadat hij het goeie nieuws aan Juul heeft verteld. Samen huilen we van geluk. Buiten bel ik hups en met een 'hanger in mijn bek' mama en Sanne die beiden superblij en erg opgelucht zijn!

Het eerste positieve nieuws kwam na de operatie waarbij de chirurg vertelde dat de weggehaalde kliertjes er zo met het blote oog in ieder geval goed uitzagen. Later bleek de wond ook nog eens erg mooi te genezen en vertelde de mamacareverpleegkundige mij dat het erg zeldzaam is dat ik na zo'n operatie (waarbij meestal de zenuw doorgesneden word) nog gewoon gevoel heb aan de binnenkant van mijn arm!

Razendsnel schakelen kunnen ze wel in dit ziekenhuis! Aangezien ik nogal hoge nood had met het invriezen van mijn eitjes kreeg ik meteen een afspraak voor de dag erop bij de gynaecoloog in Krommenie-Assendelft. Ja, we reizen nog steeds wat af met de trein ;) Zij belde met het AMC en LUMC en de opties voor een eventuele kinderwens zijn; nood- IVF of eierstokweefsel invriezen. Vlak voor de uitslag van vandaag belde zij ons met de goeie mededeling dat, met de chemo die ik waarschijnlijk zou krijgen, de functie van mijn eierstokken na 1 a 2 jaar weer volledig hersteld zouden kunnen zijn!!! Uitgemaakte zaak, we zijn duidelijk op het positieve pad terechtgekomen!!:) :)

Morgen weer zo'n snel geregelde afspraak bij de internist om het behandelplan te bespreken en dan kan ik waarschijnlijk over een week beginnen met bestralen of chemo!
Nee, ik kijk hier niet tegenop (ok misschien een klein beetje) maar ik ga alle kansen aanpakken om weer kerngezond door het leven te kunnen en oud te kunnen worden met Thijs!

Iedereen weer hartstikke bedankt voor alle lieve kaarten en smsjes en wat was het heerlijk om jullie vandaag eens goed nieuws te kunnen brengen!!

Dikke kus

Met dank aan de heerlijke meezingers van Ilse Delange!!

  • 09 November 2009 - 21:51

    Ilse:

    Wat een opluchting was dat vandaag toen je belde, zoooo fijn om te horen. Lekker vieren en daarna keihard ertegenaan, ik ben er voor je pindaatje ;) dikke kussss

  • 09 November 2009 - 22:05

    Martijn:

    Wauw TE GEK Lin!!!! Ik heb veel aan je gedacht.

    Kus
    Martijn

  • 10 November 2009 - 03:18

    Noi En Aad:

    Lieve Linda en Thijs,
    Gelukkig komen jullie nu weer in wat rustiger vaarwater.
    Het is een pak van ons hart. Nu nog even er flink tegenaan kuren en voor je het weet ben je alles weer vergeten.
    Dikke zoen van Noi en mij. XXX

  • 10 November 2009 - 08:03

    Wynke:

    Jeetje Lin, super hoor! Ben ontzettend blij.
    Liefs

  • 10 November 2009 - 09:03

    Dieuwke:

    Heee Meis! Geweldig! Wat goed, eindelijk goed nieuws! En wat heerlijk dat alles perfect geregeld is, ook weer een opsteker. Heb heel veel aan jullie gedacht, en van afstand veel geduimd. Heel veel dikke knuffels, en ook voor je kanjer die naast je staat, ook in deze tijden. X Dieuw

  • 10 November 2009 - 09:25

    Sonja:

    Wat een super goed nieuws zeg! Nu op naar het volgende, maar blijf positief. Dat komt altijd ten goede van de genezing. De zuster spreekt ;-).

    Dikke kus en hou je taai

  • 10 November 2009 - 10:38

    Frank En Hizkia:

    Goed nieuws, wat word je daar blij van na die donderwolken. Vind het superfijn voor jullie! Je was er echt op tijd bij, kan je wel zeggen!

    liefs

  • 10 November 2009 - 10:56

    Guda:

    Hallo Linda en Thijs, Wat een geweldig bericht,en een enorme opluchting voor je, heel veel succes met de volgende stap op weg naar herstel, hartelijke groet, Guda

  • 10 November 2009 - 11:30

    Monique Visser:

    Ha lieve Linda,
    Ongelofelijk blij zijn we dat er niets 'vies' in je kliertjes is gevonden! Nu nog bestralen en/of chemo, waar je natuurlijk best tegenop ziet, maar stoer doen hoort nu eenmaal bij je.
    We hopen dat je zo snel mogelijk kunt beginnen, zodat je in het voorjaar weer op en top Linda bent en eindelijk weer eens bij ons langs kunt komen.
    Veel liefs van ons allemaal, Monique

  • 10 November 2009 - 11:30

    Kris:

    De verpleegkundigen op de verloskamers keken me wel een beetje raar aan toen ik opeens keihard begon te huilen aan de telefoon... ;) Maar toen ik het uitlegde (uiteraard nog harder huilend!) snapte ze het wel, en moest ik van hun heel lang beneden bij jullie blijven, zij zouden zich wel ontfermen over mijn zwangere! Super toch! Meis, ik kan nogsteeds wel janken van geluk! Helemaal super!

    Dikke kus van je schoonzusje!

  • 10 November 2009 - 12:00

    Stefan En Hedwig:

    Wat een opluchting jouw sms gisteren! Ik heb wel even een dansje door de kamer gemaakt, en wat traantjes gelaten.... terwijl ik toch echt ziek op bed lig (nee geen mexicaanse griep). Jippie !!!! ik hoop dat je de moed vast houdt tijdens de chemo of bestraling (ben benieuwd welke het wordt) en we kunnen alleen maar zeggen,.. jullie zijn kanjers !!!! (ja Thijs, jullie allebei!).. Groetjes uit het Zuiden

  • 10 November 2009 - 12:11

    Christine:

    Lieve Lin,
    Wat een fantastisch nieuws!!! Super gewoon! Wens je heel veel sterkte met de behandelingen voor volgende week. Maar met deze goede berichten op zak kom je die ook wel door!
    Zet hem op! Hele dikke knuffel

  • 10 November 2009 - 14:51

    Cynthia Paul En Milo:

    Wat een ontzettend supergeweldig nieuws wat je gisteren kwam brengen!

    Jullie gaan het samen voor elkaar krijgen..

    Take care!
    C P M

  • 10 November 2009 - 19:51

    Thijs (die Andere):

    Hee wat een geweldig nieuws!!! Ik ben zoo blij voor jullie :-)

    Liefs Thijs


  • 11 November 2009 - 15:01

    René Duchêne:

    Wat een fantastisch bericht Linda!
    Nu kun je weer positief naar de toekomst kijken.
    Liefs, René en Nardy.

  • 13 November 2009 - 15:13

    Mam:

    lieve Linda en Thijs,met zoveel mensen die met jullie meeleven, en positief denken, kan het ook alleen maar goed gaan. Big hug XXX

  • 14 November 2009 - 06:20

    Fransje:

    Lieve Linda en Thijs,
    Je moeder hield me al op de hoogte van alles, maar nu heb ik eindelijk je site te pakken om zelf te reageren.
    Wat zijn wij allemaal geschrokken van wat je nu doormaakt, maar gelukkig is er weer licht aan de horizon. Ben dan ook heel blij voor jullie.
    Heel veel sterkte de komende tijd en dat je maar weer snel zo'n mooie reis kunt gaan plannen.
    Fransje & Joep, Vanja & Jerry, Danko & Susan, Ferko & Tamara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Live your life to the fullest!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 111258

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Borneo en China (2 maanden)

22 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Lapland 2012

20 Mei 2010 - 31 Mei 2010

California 2010

22 September 2009 - 29 April 2010

Mijn gevecht tegen borstkanker

15 April 2009 - 12 September 2009

Zuid Amerika 2009

07 April 2008 - 07 April 2009

Canada 2008

10 Oktober 2005 - 10 Oktober 2006

Zuid oost Azie en Nieuw Zeeland 2006

01 Oktober 1997 - 22 November 2003

Waar de 'itch' begon... 1997

Landen bezocht: