Tatoeage of 3D - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Tatoeage of 3D - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Tatoeage of 3D

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

21 Maart 2012 | Nederland, Haarlem

Tijdens de controle laat ik trots mijn tietje zien en ook Dr. Melis is erg in zijn nopjes over het resultaat. Ik krijg een proefflaconnetje littekencrème mee en kan de uiteindelijke tube crème voor het luttele bedrag van E29,75 bestellen via de website! Als ik later op de website kijk blijkt de crème ontwikkeld te zijn door een 6 tallig team van plastisch chirurgen waaronder Dr. melis, en ik denk zozo Melis, nog commercieel bezig ook ;) Ik bespreek met hem de opties voor een tepelreconstructie en weer hoor ik dat mijn bestraalde huid zich niet echt leent voor de 'vouw' tepel. Hij zou dan door het gebrek aan elasticiteit weer kunnen inzakken... Nu had ik toch al mijn twijfels om zo'n origami pakketje te laten snijden uit mijn nieuw verworven tietje...en daarom is optie 2 eigenlijk zo gek nog niet.....een transplantatie van een stukje schaamlip! Wat is het nut van die dingen eigenlijk? Hij legt uit dat er een soort taartpuntje uit mijn binnenste schaamlip wordt gehaald en op de plaats waar de tepel moet komen wordt een kegelvormige incisie gemaakt. (ik zie hem al aan de slag met een minipassertje) Daar komt het taartpuntje als het ware in te liggen en dan heb ik 80% kans dat ie blijft plakken! Nouja, mocht het misgaan dan blijft het kleine littekentje in ieder geval onder het getatoeëerde tepelhof! Tja, het klinkt allemaal prachtig, maar ik ga er nog een nachtje over slapen, en als bedankje voor het 1e kunstwerk geef ik hem de bonbons, je moet ze wel een beetje gemotiveerd houden hè ;) Bij de assistente maak ik vast een afspraak en ik vraag: 'kan ie ook mooie tepels maken?' Ze stelt me gerust dat haar 2 vriendinnen het ook hebben laten doen en dat het er heel mooi uitzag en ik maak een afspraak voor 2 mei. Tepelreconstructie of alleen de tatoeage? 'Doe maar eennnnnnnn..... te-pel-re-con-struc-tie'...zeg ik alsof ik moet kiezen tussen een roze of een gele lolli.

De ochtend erop sta ik onder de douche met mijn hoofd tussen mijn benen de boel eens goed te onderzoeken en te meten. 'zou dat wel passen, zo'n lellen heb ik nou ook weer niet?' 'Hmmm, kleur en structuur komen aardig overeen' en het idee begint al wat te wennen. Tenslotte laat half nederland zich een schaamlip correctie aanmeten! (ik zag zelfs een aanbieding via groupon!) Toch borrelen er nog een hoop vragen in mijn hoofd en dus maak ik een belafspraak met Dr. Melis: 'Ja hoi met Linda, van de bonbons, ik had toch nog wat vragen over die tepelreconstructie... 'hoeveel cm² gaat u dan eigenlijk weghalen?' Enne, 'hoe stijf wordt ie dan dokter?' (doet u mijn tepel maar medium rare) 'Hoelang hou ik er nog last van?' 'Hoe zit dat met werken?' Ow, ik moet 2 dagen onder de douche plassen...goed. Hij stelt me wat gerust en ik sla het allemaal op. In de dagen daarop blijft de vraag hangen wat voor alternatief ik heb? Alleen een tatoeage? En ik kom tot de conclusie dat ik dat niet wil, ik wil hem puntgaaf inclusief 3D tepel. Nu kan ik me nog een dikke maand voorbereiden op het feit dat de ingreep poliklinisch zal plaatsvinden... 'wat mag ik dan nog aanhouden, mijn sokken?'

  • 21 Maart 2012 - 20:15

    Linda Van Turnhout:

    Ow monique, het idee van een getatoeerd bijtje op de plek van mijn tepel is toch een gepasseerd station ;)

  • 21 Maart 2012 - 21:36

    Iris :

    Wat kun jij het toch mooi schrijven!
    Knap allemaal hoor Linda!!!!! Topper!!!

  • 21 Maart 2012 - 21:52

    Ilse:

    Haha ik lig in een scheur hier :))))

  • 22 Maart 2012 - 07:27

    Merel:

    Hahaha geweldig verhaal weer schoonzusje!! Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt! Weet je trouwens wel dat Bob 2 mei jarig is?!?!

  • 22 Maart 2012 - 08:30

    Dieuw :

    Weer bewondering voor jou, zo laconiek! Dapper ben je!!
    X

  • 23 Maart 2012 - 07:12

    Hedwig:

    Hoi Linda,

    Ik ben benieuwd wat de keuze zal worden maar hoe dan ook,.. het wordt vast een top-tietje!!!

    Topmens ben je dus toptietje wordt het!

    Ondertussen geniet lekker van het Lenteweer!

  • 23 Maart 2012 - 08:57

    Kris:

    Hahahaha We gaan dr voor meid!
    En ja, je mag je sokken aanhouden!
    Ik ben trots op je, schoonzusje!

    En trouwens... Een schaamlip en een borst in één. Wat wil een man nog meer?!?

  • 23 Maart 2012 - 18:26

    Frank En Hiz:

    Nou spannend hoor al dat gesnij in je lijf! Kan me voorstellen dat het heel spannend is. Succes!

  • 02 April 2012 - 19:51

    Juliette:

    Lieve Lin, ik heb weer erg om je verhaal moeten lachen en onze Ric heeft er nog rode oortjes van. Maar toch ook weer een lastige beslissing.
    Het wordt vast prachtig!

  • 03 April 2012 - 09:05

    Floor:

    Wat kan jij leuk schrijven! Je moet een boek gaan schrijven over je ervaringen!
    Succes in ieder geval met de operatie...dan maar voorzichtig zijn met zitten!

    Groetjes Floor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Live your life to the fullest!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1465
Totaal aantal bezoekers 111050

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Borneo en China (2 maanden)

22 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Lapland 2012

20 Mei 2010 - 31 Mei 2010

California 2010

22 September 2009 - 29 April 2010

Mijn gevecht tegen borstkanker

15 April 2009 - 12 September 2009

Zuid Amerika 2009

07 April 2008 - 07 April 2009

Canada 2008

10 Oktober 2005 - 10 Oktober 2006

Zuid oost Azie en Nieuw Zeeland 2006

01 Oktober 1997 - 22 November 2003

Waar de 'itch' begon... 1997

Landen bezocht: