Tepel als bouwpakket! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu Tepel als bouwpakket! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Linda Turnhout - WaarBenJij.nu

Tepel als bouwpakket!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

10 December 2011 | Nederland, Haarlem

Mijn schoonvader belt me wakker met de vraag of ik nog een fotograaf zoek? Ik zoek inderdaad nog iemand die de laatste keer vullen op foto kan vastleggen en als iemand dat kan is hij het wel. Een normaal doktersbezoek zit er ook dit keer niet in. We schudden de dokter een handje en om het ijs te breken stel ik Herman voor als mijn fotograaf, alhoewel hij er niet echt uitziet als een fotograaf in zijn motorpakkie met reflecterende overgooier. Dr. Melis helpt me snel uit mijn droom van een flinke boesem met kerst, ik krijg geen extra vulling meer! Ik ben al 20% overgevuld, hij gaat er zelfs eerst wat uithalen om te kijken welke maat de definitieve prothese moet hebben. 'Zie ik eruit als een opblaaspop?' Hij haalt er 30cc uit en we bekijken de overgebleven 185cc voor de spiegel. Nog nooit zijn mijn borsten zo onder de loep gezet, maar ik laat me er niet door afleiden en kijk kritisch mee. Dr. Melis vindt dat ze aardig gelijk zijn zo, de fotograaf ook! De meetlat wordt langs mijn echte borst gelegd om de breedte en hoogte vast te stellen en dan word ik weer opgevuld. Als Melis zich omdraait om een nieuwe spuit te pakken blijft de 1e als in een speldenkussen gestoken achter in mijn borst. Ik kom niet meer bij als ik het ding op en neer zie deinen, waardoor Herman weer een hilarisch filmpje heeft kunnen schieten.

Ik kleed me weer aan en we bespreken de mogelijkheden van de prothese. Dr. Melis vindt de 10 bij 11cm met een inhoud van 175cc het beste bij mij passen, maar twijfelt nog over de projectie ervan. Schijnbaar is de 185cc er niet in mijn breedte/hoogte maten. Uitzonderlijk tietje!
Hij besluit er 2 met verschillende projecties (bollingen) te bestellen en zal deze tijdens de operatie vergelijken met de projectie van mijn expander. Nu nog even wachten op goedkeuring van de verzekering? voordat de operatie gepland kan worden. Ach, anders laten we die tennisbal toch gewoon zitten....

Terwijl Herman het resultaat van zijn foto en filmkunsten bekijkt, gooi ik nog even een balletje op over een tepelreconstructie. Ik heb gehoord dat ze tegenwoordig een tepel kunnen 'vouwen' uit de huid van de nieuw gereconstueerde borst en dat lijkt me wel wat. Hij tekent de stervormige incisie op papier en het ziet eruit als een bouwpakketje; 1.vouw flapje A naar B 2.naai beide flapjes vast aan punt C en D. 3.maak geen fouten, er zijn geen reserveonderdelen ;) Maar Melis geeft de voorkeur aan het gebruik van andere huid, namelijk een klein deel van de schaamlip! Wat?? Herman blijft op de camera kijken en ik gniffel dat dit wel leuk is voor in mijn boek, maar dat ik ook gehoord heb dat de kans op afsterving groter is. Ik zie een zwartgeworden tepel voor me die op het punt staat los te laten. Aangezien dit pas van later belang is kan ik hier nog even over nadenken en we bedanken de dokter. Ik heb 3 maanden rust om het hang-effect zijn werk te laten doen en ik blijf smeren en masseren om dit te bevorderen!

Herman bedankt voor de fotoshoot ;)


  • 10 December 2011 - 16:34

    Herreman..... :

    Het is een serieus onderwerp......

    Maar het is ook plasant om te lezen!
    De fotograaf.

  • 10 December 2011 - 17:48

    Hedwig:

    Hoi Linda,

    Ik wens je een supermooie, borst met in/uit-vouwbare tepel toe !!!
    Zoals je het vertelt ,.. SUPER !

    Alvast hele fijne feestdagen toegewenst !


  • 10 December 2011 - 18:55

    Ilse:

    Een schaamtepel..... geniaal :D
    Hoera voor plastische chirurgie
    xxx

  • 10 December 2011 - 19:57

    Sanne:

    haha wat wederom weer een leuk verhaal, je had me nie verteld over de schaamtepel! hopelijk wordt alles uiteindelijk super mooi xxx je zussie

  • 10 December 2011 - 21:36

    Cynthia:

    Het is weer een smakelijk verhaal! Heb moeten lachen en da's het beste wat je kan doen toch? Enne, ach, je hebt er toch 4... ;-)

  • 10 December 2011 - 22:16

    Dieuw:

    Wow een schaamtepel ja...gek idee. Goed geschreven weer, wat ben je toch laconiek! Petje af! X

  • 11 December 2011 - 09:11

    Tessa:

    Ha Linda

    Wat een verhaal weer hahah jeetje! Ben heel erg benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien straks. Aan de creatieve plannen te horen wordt het super! Zie je met kerst:)

    xxx je nichtje uit Zelhem

  • 11 December 2011 - 09:54

    Brian En Diane:

    Hee Linda, Kei leuk geschreven weer. Wat ga jij er toch geweldig mee om! Chapeau!
    Liefs Brian, DIane en Shana.

  • 11 December 2011 - 10:01

    Ingrid:

    Hoi,

    Wat een leuk verslag, moest wel lachen ondanks het serieuse onderwerp......ik heb overigens ook een schoonvader in de aanbieding, die is van huis uit timmerman, goed in verbouwingen!!!!!

    xxxingrid

  • 17 December 2011 - 11:44

    Shana:

    ik ben echt heel erg blij voor je! en wat schrijf jij mooie verhalen kij leuk om te lezen! ik kan niet wachten tot kerst en ben echt SUPER blij voor je! tot snel xkus houvanjounichiee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Live your life to the fullest!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 913
Totaal aantal bezoekers 111044

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Borneo en China (2 maanden)

22 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Lapland 2012

20 Mei 2010 - 31 Mei 2010

California 2010

22 September 2009 - 29 April 2010

Mijn gevecht tegen borstkanker

15 April 2009 - 12 September 2009

Zuid Amerika 2009

07 April 2008 - 07 April 2009

Canada 2008

10 Oktober 2005 - 10 Oktober 2006

Zuid oost Azie en Nieuw Zeeland 2006

01 Oktober 1997 - 22 November 2003

Waar de 'itch' begon... 1997

Landen bezocht: